لیست قیمت سنگ‌های ساختمانی

سنگ‌های ساختمانی با طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف و متنوعی در بسیاری از کارخانه‌های سنگ‌بُری فرآوری شده و در نمایشگاه‌ها و سنگ فروشی‌های سراسر کشور عرضه می‌شود. وجود تنوع طرح و رنگ در سنگ‌های ساختمانی باعث می‌شود تا قیمت‌های متفاوتی هم برای آن‌ها در نظر بگیرند، تیره و یا روشن بودن، ساده و یا طرح‌دار بودن سطح سنگ، وجود هاله‌هایی هرچند کمرنگ، از جمله عوامل ظاهری هستند که در قیمت گذاری برای سنگ‌های ساختمانی توسط فروشندگان تاثیرگذار می‌باشد.

لیست قیمت سنگ‌های ساختمانی ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

لیست قیمت سنگ‌های ساختمانی

عوامل دیگری همچون ضخامت سنگ، نوع فرآوری سنگ، هزینه‌های حمل و بارگیری از کارخانه تا نمایشگاه‌ها و انبارهای سنگ فروشی نیز در قیمت تمام شده سنگ‌های ساختمانی برای مشتری دخیل هستند.

مواردی که ذکر شد باعث می‌شوند تا انتخاب سنگی مناسب با قیمتی معقول برای افرادی که تخصص و یا تجربه کافی در زمینه خرید سنگ ساختمانی را ندارند کاری دشوار به نظر برسد، در این میان وجود برخی افراد سودجو و فرصت طلب که معمولا با دادن اطلاعات و مشاوره نادرست به مشتری باعث سرگردانی و تشویش هرچه بیشتر آن‌ها می‌شود، مزید بر علت شده تا افراد نتوانند به راحتی سنگ دلخواهشان را انتخاب و خریداری کنند.

به همین دلیل لیست قیمت برخی از سنگ‌های ساختمانی موجود در بازار در قسمت پایین همین مقاله درج شده تا شما عزیزان این امکان را داشته باشید که از قیمت انواع سنگ ساختمانی مطلع شده و با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت محصولات مجموعه زیماراد، انتخابی آسان و دلنشین داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید در هر نقطه از کشور عزیزمان که هستید جهت اطلاع از قیمت روز سنگ‌های ساختمانی و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما (محسن صوفی۰۹۱۲۰۶۸۱۶۷۸) در ارتباط باشید.

ارزان‌ترین سنگ ساختمانی
ارزان‌ترین سنگ ساختمان

لیست قیمت سنگ‌ ساختمان

ردیف نوع سنگ قیمت هر مترمربع (هزار تومان)
۱ تراورتن طرق ۸۵۰ – ۲۳۰
۲ تراورتن دهشیرعسلی ۲۳۰
۳ تراورتن پرهام، کرم روشن ۲۹۰-۳۸۵
۴ تراورتن آتشکوه ۶۲۰
۵ تراورتن قرمز ۲۷۵
۶ تراورتن دره بخاری، تراورتن سفید ۵۳۰-۸۵۰
۷ تراورتن طبس ۴۰۰-۶۰۰
۸ تراورتن ابرکوه ۳۸۰-۴۸۰
۹ تراورتن تکاب، تراورتن عسلی ۲۶۰-۳۵۰
۱۰ تراورتن میاندوآب ۵۹۰-۸۳۰
۱۱ تراورتن ایساتیس ۲۸۰
۱۲ تراورتن عباس‌آباد ۲۶۰
۱۳ تراورتن محلات، تراورتن کرم ۲۸۰
۱۴ تراورتن ابیانه فرشی نسابیده ۱۱۰
۱۵ تراورتن شکلاتی ۱۸۵-۲۶۰
۱۶ تراورتن لوشان ۴۶۵
۱۷ تراورتن سیلور، تراورتن موجدار ۳۵۰-۳۹۰-۷۳۰-۸۷۰
۱۸ تراورتن رامشه ۳۶۵-۴۲۰-۷۸۰
۱۹ تراورتن چرمی ۱۷۵-۳۴۵
۲۰ تراورتن سفید رامشه ۶۵۰
۲۱ تراورتن حاجی‌آباد ۲۲۰-۶۷۰
۲۲ تراورتن سفید عباس‌آباد ۴۶۰-۱٫۸۰۰
۲۳ تراورتن شکلاتی دهشیر ۱۵۰-۱۹۰
۲۴ تراورتن پشتکارمحلات ۱۴۵
۲۵ تراورتن کمشچه ۷۴۰
۲۶ چینی کریستال لایبید ۱۰۰-۲۹۰
۲۷ کریستال فرشی لایبید تیشه ۲۰۵-۲۶۵
۲۸ گرانیت مشکی نطنز ۲۹۵
۲۹ چینی نیریز، چینی سفید ۱۷۵-۳۳۰
۳۰ لایم‌استون اسلام‌آباد ۲۶۰
۳۱ سنگ لاشتر دو تیشه عرض ۳۰ ۱۶۵
۳۲ مرمریت عقیق دهبید، مرمریت مشکی ۷۶۰
۳۳ مرمریت پرطاووسی ۲۷۰
۳۴ مرمریت فرشی دهبید ۵۰۰
۳۵ مرمریت فرشی۶۰ *۶۰-  ۸۰*۸۰ ۶۵۰
۳۶ مرمریت اسپایدرعقیق ۴۵۰
۳۷ مرمریت آباده فرشی ۳۴۵
۳۸ مرمریت سفید مرودشت ۲۴۵
۳۹ مرمریت فرشی سیلور اسکای ۷۱۰
۴۰ مرمریت لاشتر ۱۰۸-۱۳۰-۱۸۵-۲۲۰
۴۱ مرمریت مشکی نجف‌آباد ۲۳۵
۴۲ مرمریت سمیرم ۳۶۵
۴۳ مرمریت خوی بسطام، مرمریت فرشی ۶۱۰
۴۴ مرمریت گلدن بلک ۲۸۰-۴۸۰
۴۵ مرمریت ایرجی، مرمریت کرم ۲۲۰
۴۶ مرمریت اشکان ۲۴۰
۴۷ مرمریت جوشقان ۱۶۰-۲۹۰
۴۸ مرمریت سمفونی ۲۸۰
۴۹ مرمریت نجف‌آباد ۴۲۰
۵۰ مرمریت دهبید پارادایس ۷۱۰
۵۱ مرمریت هرسین، مرمریت سفید ۳۰۰
۵۲ مرمریت صلصالی ۲۲۰
۵۳ مرمریت فرشی آباده ۱۵۰
۵۴ مرمریت دراگون، مرمریت مشکی ۱۷۰
۵۵ مرمریت لاشتر تیشه‌ای ۲۹۰
۵۶ مرمریت پرطاووسی ارسنجان ۳۱۰
۵۷ سنگ پله رویال، پله کرم روشن ۴۳۰
۵۸ گرانیت نطنز محمدی ۲۱۰
۵۹ سنگ کات بروکن مشکی ۳۲۰-۴۵۰
۶۰ سنگ کات بروکن کریستال ۳۸۰
۶۱ چینی الیگودرز فرشی ۳۵۰
۶۲ سنگ پله لاشتر ۲۷۰

تماس با مشاوره فروش سنگ زیماراد

لیست قیمت سنگ ساختمانی

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس

سنگ‌های ساختمانی در طرح، رنگ، ضخامت و ابعاد مختلفی فرآوری و تولید، و همچنین با کیفیت‌های مختلفی نیز برش داده شده که این عوامل در نهایت باعث تاثیرگذاری در قیمت محصول نهایی می‌شوند. جهت شناخت انواع سنگ ساختمان و اطلاع از قیمت آن‌ها نیاز به داشتن اطلاعاتی هرچند مختصر و کوتاه در این زمینه هستید که در ادامه همین مقاله می‌توانید قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس آن‌ها را مشاهده کنید.

همانطور که گفتیم عوامل مختلفی در قیمت گذاری سنگ ساختمان دخیل هستند و می‌توان به مواردی همچون کیفیت سنگ، طرح سنگ، روشن و یا تیره بودن رنگ سنگ، ضخامت سنگ، میزان ساب و صیقل‌پذیری سنگ، ابعاد سنگ، برش‌هایی با مقاطع بلند و یا کوتاه سنگ، نوسانات بازار، افزایش دستمزد کارگران در واحدهای تولیدی که سالانه متغیر هستند، هزینه‌های جاری معادن و کارخانه‌های سنگ‌بُری و مواردی از این دست می‌توانند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی سنگ‌های ساختمانی داشته باشند.

با توجه به دلایلی که ذکر شد در طول سال با نوسانات قیمت‌ها مواجه هستیم ولی ما سعی کردیم به چند مورد از سنگ‌های ساختمانی که بیشترین مصرف را در بین دیگر سنگ‌ها داشته اشاره کنیم تا شما عزیزان بتوانید قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس و اطلاعاتی مختصر مشاهده و مطالعه کنید.

سنگ مرمریت

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت هر متر مربع ۲۹۰ هزار تومان

سنگ مرمریت از سنگ‌های ساختمانی پرمصرف در کف و دیوارهای ساختمان می‌باشد و بیشتر سنگی رسوبی است و به خاطر شباهت با سنگ مرمر گاها مشتری‌ها این دو سنگ را با هم اشتباه می‌گیرند.

سنگ تراورتن

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت هر متر مربع ۳۹۰ هزار تومان

سنگ تراورتن یکی از پرکاربردترین سنگ‌های ساختمانی جهت استفاده در نماهای مختلف ساختمان می‌باشد، سنگی رسوبی که از کلیست کریستال ساخته شده و اغلب در رنگ‌های سفید، خاکستری و کرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنگ مرمر

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ مرمر از سنگ‌های آهکی بوده و به خاطر تنوع رنگ، ظاهر زیبا و ساب‌پذیری بالایی که دارد در قسمت‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و نمایی زیبا و خاص ایجاد میکند.

سنگ چینی یا کریستال

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت هر متر مربع۳۰۰هزار تومان

سنگ چینی یا کریستال از خانواده سنگ‌های مرمریت بوده، به خاطر ظاهر ساده و شیک و در عین حال قیمت مناسبی که دارد افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از این سنگ در نمای ساختمان‌هایشان دارند.

سنگ لایم‌استون

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت هر متر مربع۲۶۰هزار تومان

سنگ لایم‌استون سنگی سبک و آهکی می‌باشد، معمولا در رنگ‌های روشن و نزدیک به سفید بوده و به خاطر خاصیت جذب آب بالایی که دارد در دیوارهای داخلی ساختمان و در مناطق گرمسیری که بارش باران کمی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سنگ گرانیت

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت هر متر مربع۲۵۰هزار تومان

سنگ گرانیت از خانواده سنگ‌های آذرین می‌باشد، سنگی بادوام و با ظاهری شیک که معمولا در ترکیب با خیلی از سنگهای ساختمانی و مصالح ساختمانی دیگر همچون چوب، شیشه، بلوک‌های سیمانی، فولاد و … نمایی خاص و مطلوب ایجاد می‌کند.

سنگ ترامیت

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت هر متر مربع۱۶۵هزار تومان

سنگ ترامیت از خانواده سنگ‌های آهکی بوده و همچون سنگ لایم‌استون خاصیت جذب آب بالایی دارد به همین دلیل برای استفاده در نماهای خارجی و محل‌هایی که در معرض بارش باران و نور خورشید هستند پیشنهاد نمی‌شود، سنگی خوش تراش و با قیمتی مناسب‌تر نسبت به سنگ تراورتن می‌باشد.

سنگ آنتیک

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ آنتیک

سنگ آنتیک سنگی است که از کنار هم قرار گرفتن تکه‌های خرد و شکسته شده سنگ‌های دیگر (معمولا از جنس تراورتن) ساخته شده و به راحتی روی دیوارها نصب می‌شود، پرتی و دورریز کم، قیمت بسیار مناسب، مقاومت در برابر سایش، آتش سوزی و یخ‌زدگی از دیگر عواملی هستند که از مزیت‌های این سنگ تزئینی به شمار می‌آیند.

سنگ کوبیک

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ کوبیک تراورتن

سنگ کوبیک از جمله سنگ‌هایی است که نمایی شیک و خاص در محیط ایجاد می‌کنند، سنگ کوبیک زیماراد به صورت مکعبی در ابعاد ۱۰*۱۰*۱۰ و ۵*۱۰*۱۰ سانتی‌‌متر در وجوه منظم و نامنظم فرآوری و برش داده می‌شود و در سنگ‌فرش محوطه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت سنگ نما رومی سفید

در سال‌های اخیر ساختمان‌هایی با نمای سنگی شیک و مجلل تحت عنوان نما رومی در خیابان‌ها و محله‌های مختلف شهرها نظر انسان به خود جلب ‌می‌کنند، همانطور که مطلع هستید این نماها مختص یک شهر و یا منطقه خاص در کشور نبوده و مالکان در اقصی‌ نقاط کشور تمایل به استفاده از نما رومی برای اجرا در نمای ساختمان خود را دارند.

قیمت سنگ نما رومی سفید ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت سنگ نما رومی سفید

به طور معمول استفاده از سنگ‌های ساختمانی در نمای داخلی و نمای خارجی هر ساختمان‌ به نوعی باعث ایجاد ارزش افزوده برای آن ساختمان می‌باشد. می‌توان گفت اجرای نمای رومی ارزشی دوچندان برای ساختمان ما به ارمغان می‌آورد، طوری که گاها مشتری در هنگام بازدید از یک ساختمانی که با نمای رومی طراحی و معماری شده بدون در نظر گرفتن مشکلات جزئی موجود در بخش‌های مختلف پای قرارداد آن ساختمان می‌رود، چون در نگاه اول این نمای ساختمان است که نظر خریدار را به خود جلب می‌کند.

قیمت سنگ نما رومی سفید ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ تراورتن سفید

جهت اجرای نمای رومی معمولا از سنگ‌های سفید و یا زمینه روشن استفاده می‌کنند، که نوع سنگ مصرفی تماما به سلیقه و میزان بودجه درنظر گرفته شده برای اجرای نمای ساختمان توسط مالک بستگی دارد. قیمت سنگ نما رومی سفید با توجه به طرحی که آرشیتکت برای ساختمان شما طراحی کرده و ارائه می‌دهد کاملا متفاوت است، به این صورت که باید بدانیم چه نوع سنگی مناسب برش و حجم‌تراشی آن طرح می‌باشد و اینکه سنگی انتخابی ما مقاومت و کیفیت موردنظر را داشته باشد.

قیمت سنگ نما رومی سفید ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ تراورتن سفید عباس‌آباد

رضایتمندی مشتری از کیفیت و ظاهر ساختمان و همچنین پیشی گرفتن از رقیبان در قیمت تمام شده ساختمان، کار را برای سازندگان و پیمانکاران ساختمانی کمی سخت می‌کند، زیرا همانطور که مطلع هستید نمای رومی به نسبت دیگر نماهای قابل اجرا در ساختمان‌سازی برای سازندگان هزینه بیشتری در بر داشته و افرادی که قصد اجرای نمای رومی را دارند باید این نکته را در نظر بگیرند که قیمت سنگ نما رومی سفید با توجه به مرغوبیت آن سنگ متغیر و متفاوت است.

صنایع سنگ زیماراد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که جهت اجرای نمای ساختمان خود در نظر گرفته‌اید، سنگی باکیفیت و با مناسب‌ترین قیمت انتخاب و خریداری کنید.

قیمت هر متر مربع سنگ نما

برای اطلاع از قیمت هر متر مربع سنگ نما باید به این نکته توجه داشته باشیم که برای نمای ساختمان خود چه طرحی در نظر گرفته‌ایم، و یا اینکه طرح مورد نظر ما قابلیت اجرا با چه نوع سنگ‌هایی را دارد؟؛ و فقط به دنبال سنگ نمای ارزان و یا ارزان‌ترین سنگ ساختمانی در بازار نباشیم.

افرادی که تا به حال تجربه ساخت و ساز نداشته‌اند و یا برای بار اول تصمیم به خرید سنگ ساختمانی می‌گیرند معمولا با این ذهنیت که برای مثال قیمت هر متر مربع سنگ نما طبق استعلامی که از یک انبار سنگ ساختمانی گرفته‌اند متری ۳۵۰ِ۰۰۰ تومان است و با یک محاسبه سرانگشتی با کنار گذاشتن هزینه‌ای برای نمای ساختمانشان اقدام به خرید می‌کنند، و زمانی که به سنگ‌فروشی مراجعه می‌کنند متوجه می‌شوند سنگی که مدنظر گرفته بودند اصلا مناسب اجرا در نمای ساختمانشان نیست.

قیمت هر متر مربع سنگ نما ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت هر متر مربع سنگ نما

قیمت هر متر مربع سنگ نما برای اجرا در ساختمانی با نمای رومی و در مقابل ساختمانی که قرار است نمایی ساده داشته باشد کاملا متفاوت است. برای به دست آوردن قیمت انواع سنگ‌ ساختمانی باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت؛ اول از همه اینکه چه نوع سنگی مناسب نمای آن سازه می‌باشد، شرایط آب و هوایی و اقلیم زیستی آن منطقه، ضخامت سنگ مورد نظرمان، ابعاد و برش‌های متناسب با نمای ساختمان و….

قیمت هر متر مربع سنگ نما ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ مرمریت آباده

مطمئنا انسان وقتی تخصص و اطلاعات کافی جهت خرید محصولی را ندارد نیازی به ریسک کردن و یا پرداخت هزینه اضافه‌ای نیست و به راحتی می‌تواند از تجربه دیگران استفاده کند و یا از افراد اهل فن در آن زمینه مشاوره دریافت کند. سنگ‌های ساختمانی تنوع بسیار بالایی دارند و نمی‌توان بدون اطلاع از کیفیت و قیمت‌ این سنگ‌ها اقدام به خرید برای نمای ساختمان‌مان کنیم.

گاهی افرادی در تماس با همکاران ما این سوالات را مطرح می‌کنند که انواع سنگ ساختمان کدامند؟ و یا سنگ ساختمان چیست؟ ارزان‌ترین سنگ ساختمانی کدام است؟ چه تفاوتی میان انواع سنگ‌های ساختمانی موجود در بازار وجود دارد؟ قیمت انواع سنگ ساختمانی؟ چه سنگی مناسب اجرا در نمای ساختمان مورد نظرشان می‌باشد؟ و پس انجام مشاوره‌ای کامل و کاربردی و اطلاع از کیفیت و قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی به راحتی سنگ مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.

قیمت سنگ ارزان کف، قیمت سنگ کف

سنگ‌های ساختمانی به جز اجرا در نمای ساختمان در قسمت‌های دیگر همچون کف ساختمان نیز کاربرد داشته و استفاده می‌شود، در طبقات مختلف ساختمان و بسته به کاربری آن سالن و یا طبقه سنگ کف متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت سنگ کف می‌تواند ارزان باشد ولی کیفیت مطلوب جهت استفاده در قسمت کف ساختمان را داشته باشد، چون بسیاری از خریداران بر این باورند که فقط  سنگ‌های ساختمانی گران‌قیمت و یا با ضخامت بالا را می‌توان در کف ساختمان مورد استفاده قرار داد؛

قیمت سنگ ارزان کف، قیمت سنگ کف ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت سنگ ارزان کف، قیمت سنگ کف

کف پارکینگ‌ها و یا طبقات زیرین ساختمان‌ها از جمله قسمت‌های ساختمان است که مالکان و پیمانکاران ساختمانی ترجیح می‌دهند برای صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت و ساز از مصالح دیگری همچون سیمان و یا بتن، کاشی، سرامیک، موزائیک و یا مصالح جایگزین دیگر استفاده کنند، اما آن دسته از افرادی که کار ماندگار و با کیفیت را سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند می‌دانند که استفاده از سنگ ساختمانی به مراتب بهتر از مصالح جایگزین نامبرده شده می‌باشد.

ما در مقاله سنگ ‌فرش یا کاشی و سرامیک به تفصیل در مورد مزایای استفاده از سنگ بجای دیگر مصالح ساختمانی در کف ساختمان توضیح داده‌ایم؛ همانطور که گفتیم بسیاری از افراد به دنبال مصالح ساختمانی جایگزین سنگ و یا قیمت سنگ ارزان کف به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت و ساز برای سازه‌ی خود هستند. برای به ثمر رساندن یک پروژه با قیمتی مناسب و رقابتی نمی‌توان تنها به دنبال مصالح ارزان قیمت بود و کیفیت کار را در نظر نداشت زیرا کار نهایی باید باب دل مشتریان بوده و بتواند نظرشان را جلب کند.

قیمت سنگ ارزان کف، قیمت سنگ کف ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ چینی، ارزان‌ترین سنگ‌های ساختمانی

همانطور در مقاله‌های قبلی هم ذکر کردیم می‌توان از سنگ‌های ساختمانی ارزان قیمت چه در نماهای داخلی و خارجی ساختمان و چه در سنگ ‌فرش طبقات استفاده کرد تا اینکه سازه نهایی ما هم کیفیت و هم نمای مطلوب و قابل قبولی داشته باشد، این امر به راحتی با مشورت گرفتن از یک کارشناس صنعت سنگ ساختمان میسر می‌باشد.

به نسبت سلیقه هر مشتری و بودجه‌ای که برای اجرای سنگ‌فرش ساختمان خود در نظر گرفته ما سنگ‌ چینی، سنگ مرمریت جوشقان، سنگ مرمریت سفید، سنگ گرانیت زیماراد و سنگ مرمر را پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت انواع سنگ‌های ساختمانی با عکس ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت هر متر مربع ۱۸۰ هزار تومان

در بسیاری از موارد هم با مشتریان این موضوع را در میان می‌گذاریم که برای سنگ‌ فرش ساختمانشان در قسمت‌های مختلف هر طبقه نیاز به استفاده از سنگ‌های خاص با ضخامت‌های خیلی زیاد نیست، و اگر در قسمت کف سازه زیرسازی اصولی و مناسبی اجرا شده باشد می‌توان با سنگ‌هایی با ضخامت کم هم سنگ‌ فرش را انجام داده و نمایی شیک و ماندگار داشته باشند، همچنین بار وزنی اضافه در سازه ایجاد نکنند.

شما هم می‌توانید با مراجعه به بخش تماس با ما در تمام ایام هفته با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا برای اجرای اصولی و استاندارد سنگ‌ فرش هر قسمت از ساختمان خود سنگی با ضخامت، کیفیت و قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنید.

قیمت سنگ دیوار

به طور معمول جهت اجرای نمای هر یک از بخش‌های ساختمان سنگی مناسب از لحاظ ضخامت، کیفیت، طرح و رنگ، ابعاد، نوع برش و فرآوری، صیقل‌پذیری و …. مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مثال لازم نیست سنگی که در نمای خارجی ساختمان اجرا می‌شود با سنگی که در دیوار راه‌پله‌ها استفاده می‌شود از لحاظ ضخامت و یا کیفیت در یک سطح باشد، همین موضوع باعث می‌شود تا کارخانه‌های فرآوری سنگ به نسبت خواسته و سلیقه مشتری سنگ‌های ساختمانی را در ابعاد و ضخامت‌های مختلف و متنوعی برش دهند و طبعا برای هر یک قیمتی متفاوت در نظر بگیرند.

قیمت سنگ دیوار ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت سنگ دیوار

سنگ‌هایی که برای اجرا در نمای دیوارهای داخلی ساختمان‌ها در نظر گرفته می‌شوند این امکان را دارند که به نسبت سنگ‌های مورد استفاده در نمای خارجی ساختمان ضخامت و کیفیت کمتری داشته باشند بدون اینکه مشکلی در نصب و اجرای روی دیوار به وجود بیاید و همچنین می‌توان از برش‌هایی در ابعاد کوچکتر نیز استفاده کرد، به همین منظور قیمت سنگ دیوار راه‌ پله ارزان‌تر از قیمت سنگ دیوار استفاده شده در نمای جلوی ساختمان می‌تواند باشد.

قیمت سنگ دیوار ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ گرانیت مروارید

سنگ گرانیت یکی از سنگ‌های ساختمانی پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز می‌باشد، مقاومت بالا، کیفیت مطلوب ، تنوع  رنگ و قیمت مناسب سنگ گرانیت باعث شده تا افراد تمایل به استفاده از این سنگ در سنگ فرش کف، نمای دیوارها و پله استفاده کنند، البته در سال‌های اخیر تمایل به استفاده از سنگ‌های تراورتن و مرمریت نسبت به سنگ گرانیت در بین خریداران بیشتر شده ولی همچنان جایگاه خود را از دست نداده و در مکان‌های عمومی همچون بانک‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها و مساجد استفاده از این سنگ بیشتر به چشم می‌خورد.

قیمت سنگ دیوار ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ لایم‌استون

گاهی این امکان برای سازندگان وجود دارد که از یک نوع سنگ در دیوار راهرو، حیاط، پارکینگ و نمای خارجی ساختمان استفاده کنند ولی در هر یک به نسبت درجه کیفی متفاوتی از سنگ سوپر، سنگ ممتاز تا درجه چندم استفاده شده باشد و نیز برش‌هایی با ابعاد کوچکتر روی سنگ‌ها پیاده کرد تا بتوان در دیوارهای مختلف ساختمان هارمونی خاصی به وجود آورد.

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد عوامل مختلفی می‌توانند در قیمت سنگ دیوار تاثیرگذار باشند و باعث شوند تا خریداران نتوانند به راحتی سنگ دلخواهشان را انتخاب کنند و یا تفاوت بین سنگ‌های مختلف را از لحاظ قیمتی تشخیص دهند؛ تماس با همکاران ما (محسن صوفی۰۹۱۲۰۶۸۱۶۷۸) و انجام مشاوره رایگان با آن‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا لیست قیمت سنگ دیوار مناسب ساختمان خود را مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت‌ها به راحتی بتوانید سنگی با کیفیت و با قیمت مناسب انتخاب کنید.

قیمت سنگ کف ۸۰*۸۰ ، سنگ تایل۶۰*۶۰

مصالح و متریال بکار برده شده در کف سالن‌ها و ساختمان‌ها نه تنها نما و ظاهری زیبا به محیط می‌دهند بلکه باید کیفیت و مقاومت کافی را نیز داشته باشند، به نظر شما از چه نوع متریالی در کف ساختمان‌ها می‌توان استفاده کرد تا علاوه بر نما و ظاهری زیبا، طول عمر و ماندگاری قابل قبولی را نیز داشته باشد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد؛

قیمت سنگ کف 80*80 ، سنگ تایل60* ارزان‌ترین سنگ ساختمانی60

قیمت سنگ کف ۸۰*۸۰ ، سنگ تایل۶۰*۶۰

محل‌های پر رفت و آمد همچون ادارات، بانک‌ها، رستوران‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، آشپزخانه‌های صنعتی، پارکینگ‌ها و مکان‌هایی از این قبیل که معمولا تردد و رفت و آمد زیادی در آن‌ها صورت می‌گیرد و یا در معرض سقوط اجسام و اشیاء سبک و سنگین قرار می‌گیرند نیاز به متریالی باکیفیت و مقاوم در برابر سایش، ضربه، سرما و گرما، شست و شو و… دارند.

سنگ ساختمان می‌تواند گزینه خیلی خوبی جهت نصب و اجرا در کف ساختمان‌ها و مکان‌های عمومی و پر رفت و آمد باشد، چون علاوه بر نمای مناسب و شیک از مقاومت خیلی خوبی نیز برخوردار است و در بلند مدت نیز کیفیت خود را حفظ می‌کند.

قیمت سنگ کف 80*80 ، سنگ تایل60* ارزان‌ترین سنگ ساختمانی60

سنگ تایل مرمریت۸۰*۸۰

از سنگ‌های ساختمانی مختلفی جهت سنگ‌فرش کف سازه‌ها می‌توان استفاده کرد، اما بکارگیری سنگ‌هایی با برش‌های منظم که مععمولا تایل نامیده می‌شوند می‌تواند ظاهری زیباتر به فضای محیط بدهد. سنگ تایل‌ زیماراد معمولا در ابعاد ۴۰*۴۰، ۶۰*۶۰، ۸۰*۸۰ و یا ۶۰*۳۰، ۸۰*۴۰ و با ضخامت ۲سانتی‌متری برش داده می‌شوند. در صورت نیاز و سفارش مشتری این ابعاد و ضخامت‌ها قابل تغییر بوده و به صورت حُکمی طبق سلیقه مشتری نیز برش می‌دهند.

قیمت سنگ کف 80*80 ، سنگ تایل60*ارزان‌ترین سنگ ساختمانی60

سنگ گرانیت، گرانیت فرشی

قیمت سنگ کف۸۰*۸۰ و یا سنگ تایل۶۰*۶۰ با توجه به نوع سنگ، کیفیت و همچنین ضخامتی که برش داده می‌شوند متغیر می‌باشد. به طور معمول از سنگ‌هایی همچون مرمریت، گرانیت، مرمر و چینی (کریستال) جهت سنگ‌فرش فضاهایی که در همین مقاله از آن‌ها نام بردیم استفاده می‌کنند.

شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که جهت سنگ‌فرش ساختمان خود در نظر گرفته‌اید سنگی ارزان قیمت، با کیفیت و در ابعادی دلخواه انتخاب کنید، که با مراجعه به بخش تماس با ما و استفاده از راه‌های ارتباطی مجموعه زیماراد (جهت مشاوره رایگان) این امکان به راحتی میسر می‌باشد.

قیمت سنگ تراورتن درب کارخانه

نوسانات بازار همواره بر روی قیمت‌ کالاها و مواد اولیه مورد استفاده در مشاغل و صنایع مختلف تاثیر بسزایی ایجاد می‌کند، در صنعت ساختمان مشاغل زیادی به طور زنجیروار و وابسته به هم فعالیت می‌کنند تا متریال و مصالح مورد نیاز جهت ساخت یک ساختمان تامین گردند؛ به همین منظور نوسانات قیمت‌ها به صورت مستقیم در این صنعت تاثیرگذار بوده و دلیلی می‌شود تا سازندگان و پیمانکاران ساختمانی همواره به دنبال کنترل و پایین آوردن هزینه‌های ساخت و ساز در پروژه‌های خود باشند تا بتوانند با قیمت پایین‌تری در عرصه رقابت حضور داشته باشند.

قیمت سنگ تراورتن درب کارخانه ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت سنگ تراورتن درب کارخانه

سنگ ساختمان از جمله مصالحی است که در صنعت ساختمان نقش بسزایی داشته و همچنان به عنوان متریالی پرکاربرد در این صنعت به شمار می‌آید. در میان سنگ‌های ساختمانی که از آن‌ها برای اجرا در نمای ساختمان‌ها استفاده می‌کنند، سنگ تراورتن به خاطر مزیت‌های فراوانی که دارد جزو سنگ‌های پرکاربرد در صنعت سنگ ساختمان محسوب می‌شود.

همین امر سبب شده تا انبوه‌ سازان و پیمانکاران ساختمانی به دنبال تامین و خرید سنگ تراورتن زیماراد و دیگر مصالح ساختمانی مورد نیازشان با قیمتی پایین‌تر از بازار باشند، تا بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و نوسانات بازار مانع از اجرای کامل پروژه‌های آن‌ها نشود.

قیمت سنگ تراورتن درب کارخانه ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ تراورتن

عرضه و خرید مستقیم بسیاری از محصولات در حجم‌های بالا و خرید عمده از کارخانه می‌تواند بخش قابل توجهی از هزینه‌ها را کاهش دهد، مطمئنا قیمت سنگ تراورتن درب کارخانه با قیمت سنگ تراورتن در بازار متفاوت بوده و با مراجعه به کارخانه می‌توان با قیمت بسیار مناسب‌تری خرید کرد.

سفارش و خرید مستقیم سنگ ساختمان از کارخانه نه تنها قیمت پایین‌تری نسبت به بازار داشته بلکه مزایای دیگری همچون انتخاب سنگی یکدست در متراژ بالا، مشاهده و مقایسه سنگ‌های مشابه، امکان سفارش سنگ‌هایی با ابعاد خاص و دلخواه در متراژ بالا، کاهش هزینه حمل و… را نیز در بر دارد.

با تمام این تفاسیر اگه به دنبال خرید و یا اطلاع از قیمت سنگ تراورتن درب کارخانه هستید ولی تجربه و اطلاعات کافی جهت مراجعه و خرید از کارخانه را ندارید، با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید با کارشناسان صنایع سنگ زیماراد ارتباط گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان جهت خرید سنگ ساختمانی دلخواهتان اقدام کنید.

تماس با مشاوره فروش سنگ زیماراد