حراج سنگ تراورتن

سنگ تراورتن یکی از سنگ‌های ساختمانی طبیعی موجود در بازار است و به خاطر مزیت‌هایی که دارد توانسته بخش اعظمی از بازار سنگ را از آن خود کند، در کنار مزیت‌های فراوان این نوع سنگ ساختمانی قیمت مناسب آن باعث شده تا کمتر کسی بخواهد پیشنهاد استفاده از سنگ تراورتن را برای اجرای نمای خارجی و یا نمای داخلی ساختمان خود رد کند.

حراج سنگ تراورتنارزان‌ترین سنگ ساختمانی

حراج سنگ تراورتن

برخی از مشتری‌ها وقتی تفاوت قیمت‌های سنگ‌های تراورتن موجود در مجموعه زیماراد را نسبت به قیمت سنگ‌های مشابه در بازار مشاهده می‌کنند در تماس با همکاران ما این موضوع را مطرح می‌کنند که گویی با حراج فوق‌العاده محصولات و یا حراج سنگ تراورتن در این مجموعه روبرو هستند.

این مسئله به دلیل یکی از اهداف اصلی ما در مجموعه صنایع سنگ زیماراد، یعنی خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز در قالب فروش انواع سنگ ساختمانی با حداقل سود و قیمتی رقابتی در بازار می‌باشد. همانطور که گفتیم نه تنها سنگ تراورتن بلکه انواع سنگ‌های ساختمانی مورد استفاده در نمای ساختمان، بخش‌های داخلی ساختمان، سنگ کف و دیواره‌های استخر، حمام و سرویس‌ها، تزئینات سنگی مختلف، آب‌نماها، سنگ پله و… را با بهترین کیفیت تولید کرده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می‌دهیم.

ارزان‌ترین سنگ ساختمانی
ارزان‌ترین سنگ ساختمان

ادامه مقاله: حراج سنگ تراورتن

تماس با مشاوره فروش سنگ زیماراد

قیمت روز سنگ تراورتن در اصفهان

در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت روز سنگ تراورتن در اصفهان بپردازیم؛

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم سنگ تراورتن زیماراد جزو پرفروش‌ترین سنگ‌ها در میان سنگ‌های ساختمانی موجود در بازار سنگ ایران می‌باشد. وجود معادن متعدد این سنگ در شهرهای مختلف کشور باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان سنگ تراورتن دلخواه خود را برای نمای ساختمان‌هایشان خریداری کنند؛

 قیمت روز سنگ تراورتن در اصفهان ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت روز سنگ تراورتن در اصفهان

کیفیت مطلوب، تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب سنگ تراورتن زیماراد باعث می‌شود تا مشتری به انتخاب خود شک نکرده و با خیالی آسوده و مطمئن این سنگ را خریداری کند.

سنگ تراورتن در شهرهای مختلف کشور فرآوری می‌شود، ولی وجود کارخانه‌های متعدد فرآوری سنگ ساختمانی در شهر اصفهان و شهرستان‌های اطرافش باعث شده تا این استان به یکی از قطب‌های سنگ ساختمانی کشور تبدیل شود. همین امر سبب شده تا افراد به این فکر بیافتند که قیمت روز سنگ تراورتن در اصفهان را جستجو کنند تا از کارخانه‌های سنگ‌بُری واقع در این شهر خرید خود را انجام دهند، و توانسته باشند در کنار خرید محصولاتی با کیفیت مطلوب از قیمت رقابتی و مناسب آن‌ها هم استفاده کنند.

 قیمت روز سنگ تراورتن در اصفهان ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

انواع سنگ ساختمانی

همچون محصولات دیگر گاها نوسانات بازار تاثیرات زیادی بر قیمت سنگ ساختمانی نیز دارد، همچنین به جز کیفیت و تنوع طرح و رنگ، نوع برش و فرآوری سنگ‌ها تاثیر مستقیمی در قیمت روز آن‌ها ایجاد می‌کند، به همین منظور برای اطلاع از قیمت روز سنگ تراورتن در اصفهان و دیگر سنگ‌های ساختمانی در شهرهای مختلف کشور همچون شهرهای محلات، اراک، شیراز، قم، ازنا، الیگودرز، هرسین، کرج، همدان، کرمانشاه، مشهد و…. و انجام خریدی مطمئن با مراجعه به بخش تماس با ما به راحتی این امکان را برای خود فراهم کنید؛

از مشاوره تا خرید سنگ ساختمانی دلخواهتان با افتخار در کنار شما عزیزان هستیم؛