ارزان‌ترین سنگ تراورتن

  • ارزان‌ترین سنگ تراورتن در بازار کدام است؟
  • در کدام شهرها می‌توان سنگ تراورتن ارزان و با کیفیت خریداری کرد؟
  • ارزان‌ترین سنگ‌های ساختمانی کدامند؟
  • قیمت سنگ تراورتن درجه۲ در بازار؟
  • سنگ نمای ساختمان ارزان؟
  • ارزان‌ترین سنگ ساختمانی کدام است؟
  • سنگ تراورتن از کدام معادن استخراج می‌شود؟
  • در کدام قسمت ساختمان می‌توان سنگ تراورتن را نصب کرد؟
  • ارزانترین سنگ تراورتن با چه طرح و رنگی در بازار موجود می‌باشد؟
  • آیا ارزان‌ترین سنگ نما، بی‌کیفیت‌ترین سنگ محسوب می‌شود؟
  • سنگ ارزان نما، سنگ ارزان نمای ساختمان کدام است؟

سوالاتی که با هم مرور کردیم به ما برای خرید ارزان‌ترین سنگ تراورتن کمک می‌کند، در ادامه قصد داریم پیرامون پاسخ این سوالات صحبت کنیم؛

ارزان‌ترین سنگ تراورتن ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

ارزان‌ترین سنگ تراورتن

سنگ‌ تراورتن از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین سنگ‌های موجود در دل طبیعت است، که دارای طیف رنگی بسیار گسترده‌ای بوده و پس از برش و فرآوری در ابعاد و کیفیت‌های مختلف جهت اجرا در نمای قسمت‌های مختلف ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ تراورتن زیماراد با رنگ‌های سفید، کرم، نسکافه‌ای، شکلاتی، بژ و… در بازار موجود می‌باشد و با توجه به سلیقه مشتری در نمای خارجی، نمای داخلی، دیوار راه‌پله، سنگ پله و دیگر قسمت‌های ساختمان نصب و اجرا می‌شود.

یکدست بودن طرح سنگ‌ها یعنی داشتن کمترین بازی رنگ و دارا بودن سورت منظم (توجه به این نکته بسیار مهم است، زیرا عدم توجه به آن در زمان چیدن پلاک سنگ‌ها توسط پرسنل کارخانه، می‌تواند نمای کل ساختمان را از یک‌رنگی خارج کند. سورت‌بندی منظم پلاک سنگ‌ها در داخل کارخانه و همچنین ترتیب چیدمان در زمان بارگیری باعث وجود نظم و یکدستی در هنگام نصب و اجرا بر روی نمای ساختمان می‌شود.) باعث داشتن نمایی شیک و چشم‌نوازتر می‌شود.

ارزان‌ترین سنگ تراورتن ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ تراورتن، ارزانترین سنگ نما

همچنین هرچه موج و هاله‌های موجود بر روی سطح سنگ منظم‌تر، کمتر و یا کمرنگ‌تر باشد، سنگ ظاهر زیباتری داشته و قیمت بالاتری برای آن در نظر می‌گیرند. وجود خلل و فرج در سنگ نیز از عوامل تاثیرگذار در قیمت سنگ تراورتن می‌باشد، به این صورت که هرچه میزان خلل و فرج (سوراخ‌خای طبیعی سنگ) کمتر باشد، سنگ تراکم بیشتری داشته و کیفیت آن بالا می‌رود که همین امر باعث بالاتر بودن قیمت سنگ نیز می‌شود.

شهرستان محلات از توابع شهر اراک به علت دارا بودن بیشترین تعداد معادن سنگ تراورتن و کارخانه‌های برش و فرآوری سنگ تراورتن و دیگر سنگ‌های ساختمانی طبیعی به عنوان قطب سنگ تراورتن ایران شناخته شده و همچنین لقب پایتخت سنگ ایران را از آن خود کرده، صنایع سنگ زیماراد با فعالیت در این شهرستان و با فرآوری سنگ‌های مختلف از بهترین معادن شهرستان محلات و دیگر شهرهای کشور با افتخار در کنار شماست.

ارزان‌ترین سنگ تراورتن ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ تراورتن طرق

سنگ تراورتن به دلیل دارا بودن کیفیت مطلوب، سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف، قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ، وجود معادن بسیار در سراسر کشور، باعث شده تا افراد زیادی تمایل به خرید و اجرای این سنگ برای نصب در قسمت‌های مختلف ساختمان‌های خود داشته باشند. مجموعه زیماراد به منظور سهولت در خرید و انتخاب سنگ مناسب از معادن سراسر کشور این امکان را برای مشتریان خود میسر کرده تا به راحتی بتوانند سنگ‌های مختلف را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند.

به همین منظور شما عزیزان می‌توانید سنگ تراورتن دلخواهتان را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت در این مجموعه (صنایع سنگ زیماراد) انتخاب و خریداری کنید.

در آخر لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که ارزان‌ترین سنگ نما، بی‌کیفیت‌ترین سنگ موجود در بازار نیست و برای خرید سنگی با کیفیت مطلوب نیاز به پرداخت هزینه زیاد و نامتعارف نمی‌باشد، بلکه با مشورت گرفتن از افراد باتجربه و کارشناس در زمینه فروش سنگ ساختمان می‌توانید سنگی با کیفیت و قیمتی مناسب‌ و ارزان‌تر از بازار خریداری کنید؛ که همکاران ما در مجموعه زیماراد این امکان را برای شما میسر کرده‌اند تا خریدی مطمئن و ارزان را تجربه کنید.

ارزان‌ترین سنگ ساختمانی
ارزان‌ترین سنگ ساختمان

سنگ سفید ارزان

وقتی صحبت از سنگ ارزان قیمت می‌شود اغلب افراد بر این باورند که برای آن‌ها فقط سنگ‌های بی‌کیفیت و یا درجه چندم تنها گزینه‌های روی میز هستند و حق انتخاب دیگری ندارند در صورتی که این باور کاملا اشتباه در ذهن‌شان شکل گرفته، سنگ‌های ساختمانی زیادی در بازار وجود دارند که به نسبت هزینه‌ای که مشتری میکند می‌تواند سنگی با کیفیت مطلوب و متناسب خریداری کند.

سنگ سفید ارزان ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ سفید ارزان

سنگ‌هایی با زمینه روشن و یا سفید همیشه مورد استقبال مشتریان بوده و معمولا این نوع سنگ‌ها با قیمت‌های خیلی بالایی در بازار عرضه می‌شوند، ولی می‌توان با توجه به شرایط و کاربری ساختمان و در نظر گرفتن محل نصب و اجرای سنگ‌های ساختمانی در پروژه‌ها سنگ سفید ارزان را نیز تهیه کرد.

سنگ سفید ارزان ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ لایم‌استون

به طور مثال استفاده از سنگ لایم استون زیماراد جهت کار در دیواره‌های راه‌پله و نماهایی که با آب و رطوبت تماس مستقیمی ندارند مناسب است، چون سنگ لایم استون به طور ذاتی خاصیت جذب آب بالاتری نسبت به دیگر سنگ‌های ساختمانی داشته و بهتر است در نماهای داخلی و در مناطق گرمسیر که بارندگی زیادی ندارند استفاده شود. و یا استفاده از سنگ چینی (کریستال) در ترکیب با دیگر سنگ‌ها مثل گرانیت که نمایی ساده ولی شیک به وجود می‌آورد.

سنگ سفید ارزان ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ سفید ارزان

سنگ سفید ارزان

در بین سنگ‌های ساختمانی سنگ تراورتن با زمینه‌ی روشن ولی درجه کیفی ممتاز نیز می‌تواند جزو سنگ‌های ارزان قیمت بازار محسوب شود، سنگ‌های تراورتن تنوع رنگی و کیفی بالایی دارند که قابل اجرا در نماهای مختلف هستند و در ترکیب با دیگر سنگ‌ها همچون گرانیت، چینی، لاشتر تیشه‌ای و نمونه‌هایی از قبیل، نمایی ارزان و در عین حال به روز و مناسب برای ساختمان شما ایجاد کند.

به همین دلیل ما همیشه به مشتریان خود تاکید می‌کنیم که برای مدیریت هزینه‌هایشان در ساخت و ساز، به این نکته توجه داشته باشند که چه سنگی مناسب نصب در نمای داخلی و نمای خارجی ساختمان‌شان می‌باشد و فقط به دنبال خرید سنگ‌های سفید گران قیمت و برند بدون در نظر گرفتن نیاز و کاربری ساختمانشان نباشند، چون می‌توانند سنگ سفید ارزان قیمت خریداری کنند و نمایی شیک و درخور نیز داشته باشند.

در بسیاری از موارد مشورت با یک کارشناس در زمینه خرید سنگ ساختمان می‌تواند برای شما راهگشا باشد، کارشناسان ما (محسن صوفی ۰۹۱۲۰۶۸۱۶۷۸) با افتخار در تمام ایام هفته جهت مشاوره رایگان در خدمت شما مشتریان عزیز هستند تا بتوانید با توجه به نیاز ساختمان‌تان سنگی مناسب انتخاب و خریداری کنید.