سنگ رامشه یزد

سنگ رامشه از دسته سنگ‌های تراورتن می‌باشد. سنگ تراورتن رامشه به علت رنگ خاصی که دارد مورد توجه و استقبال پیمانکاران ساختمانی و سازندگان قرار گرفته است. تراورتن رامشه یزد رنگ روشنی دارد که بیشتر به صورت بی موج و در جهت موج‌های سنگ برش داده می‌شود و نتیجه آن ایجاد طرح ابر و بادی و یا هاله‌های تیره روشن روی سنگ می‌باشد. از این سنگ با طرح بدون موج در ساختمان‌هایی با نمای رومی و یا کلاسیک استفاده می‌شود.

سنگ رامشه یزد ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ رامشه یزد

برای سنگ رامشه یزد سنگ‌های مشابهی نظیر تراورتن رامشه اصفهان، تراورتن کرم محلات، تراورتن کرم تکاب، سنگ تراورتن کرم طرق، تراورتن کرم میاندوآب، سنگ تراورتن طرق شاهزیدی، سنگ تراورتن کرم روشن، سنگ تراورتن آبگرم، تراورتن مهاباد، تراورتن ابرکوه، سنگ تراورتن کرم کاشان، سنگ تراورتن موج پیچ، در بازار موجود می‌باشد.

سنگ رامشه یزد ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

تراورتن کرم روشن

از تراورتن کرم رامشه یا همان سنگ تراورتن رامشه در نمای داخلی ساختمان و نمای خارجی ساختمان (نمای بیرونی اصلی و نمای پشت ساختمان)، درپوش دیوارها و یا جان‌پناه بام، سنگ‌فرش محوطه‌های مختلف، ساخت اشیاء دکوری، ساخت ابزارهای قابل اجرا در نمای رومی (مجسمه‌های سنگی، ستون سنگی، پایه ستون سنگی، صُراحی و سرستون‌های سنگی) ساخت جدول‌های سنگی، و همچنین در ترکیب رنگ روشن این سنگ با انواع دیگر سنگ تراورتن استفاده می‌شود.

سنگ رامشه یزد ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

تراورتن رامشه

سنگ تراورتن کرم رامشه شباهت زیادی به سنگ عباس‌آباد و حاجی‌آباد ابروبادی دارد و به خاطر قیمت مناسبی که دارد می‌تواند جایگزین مناسبی برای سنگ‌های حاجی‌آباد و عباس‌آباد ابروبادی باشد. تفاوتی که با سنگ‌های عباس‌آباد و حاجی‌آباد دارد در میزان خلل و فرج موجود در پشت سنگ تراورتن رامشه می‌باشد، به این صورت که میزان حفره‌ها و منافذ آن نسبت به سنگ عباس‌آباد ابروبادی بیشتر و نسبت به سنگ حاجی‌اباد کمتر می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت به روز سنگ رامشه یزد و دیگر شهرها به بخش تماس با ما در سایت www.zimarad.com  مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

رزان‌ترین سنگ ساختمانی
ارزان‌ترین سنگ ساختمان

ارزش افزوده برای ساختمان با سنگ ارزان

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم نمای ساختمان جزو اولین مواردی می‌باشد که نظر مشتری را در هنگام خرید و یا بازدید از ساختمان به خود جلب می‌کند. شاید کمتر به این مسئله توجه کرده باشید که نمای ساختمان می‌تواند برای ساختمان شما ارزش افزوده ایجاد کند، حتی با استفاده از سنگ‌های ساختمانی ارزان قیمت.

ارزش افزوده برای ساختمان با سنگ ارزان

ارزش افزوده برای ساختمان با سنگ ارزان

وقتی در سطح شهر قدم گذاشته و ساختمان‌های مختلف را مشاهده می‌کنیم به وضوح شاهد این موضوع هستیم که ساختمان‌هایی که در نمای آنها از سنگ‌های طبیعی استفاده شده ظاهری زیباتر در نمای شهری ایجاد کرده، حتی در ساختمان‌هایی که برای نمای آن‌ها از ارزان‌ترین سنگ ساختمانی استفاده کرده باشند.

ارزش افزوده برای ساختمان با سنگ ارزان

سنگ نمای ساده

ایجاد ارزش افزوده برای ساختمان با سنگ ارزان قیمت هم ممکن است در صورتی که کار طراحی نمای ساختمان توسط یک آرشیتکت خلاق انجام شده باشد و معماری خبره آن را بر روی ساختمان اجرا کند.

شما می‌توانید این موضوع را در مناطق مختلف شهری شاهد باشید که وقتی در یک محله که چند ساختمان از نظر متراژ و طبقات وضعیت یکسانی دارند، ساختمانی که در نمای آن از سنگ ساختمانی استفاده کرده‌اند در هنگام فروش قیمت بالاتری پیدا می‌کند؛ به همین دلیل می‌توان گفت استفاده از سنگ در نمای ساختمان هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای ساختمان می‌باشد.

ارزش افزوده برای ساختمان با سنگ ارزان

سنگ نمای ارزان

استفاده از سنگ ساختمان در نمای سازه‌های مختلف نه تنها باعث ارزش افزوده و ایجاد نمای شهری زیباتری شده بلکه به خاطر طبیعی بودن سنگ حس بهتری به افراد می‌دهد، همچنین باعث بالا بردن طول عمر ساختمان شده و نوعی عایق در برابر سرما و گرما، بارش برف و باران و سروصدا برای ساختمان محسوب می‌شود.

ارزش افزوده برای ساختمان با سنگ ارزان

سنگ نمای ساده و ارزان

قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که برای داشتن نمایی شیک و مدرن نیازی به استفاده از سنگ‌های گران ‌قیمتی همچون عباس‌آباد نیست، بلکه می‌توان با سنگ‌های ارزان هم برای ساختمان خود ارزش افزوده ایجاد کنیم. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم جهت انتخاب سنگ مناسب برای اجرا در نمای ساختمان خود و آشنایی با ارزان‌ترین سنگ ساختمانی موجود در بازار با کارشناسان (محسن صوفی ۰۹۱۲۰۶۸۱۶۷۸) مجموعه زیماراد در ارتباط باشید.

ارزش افزوده برای ساختمان با سنگ ارزان

سنگ ارزان نما

به عنوان حُسن ختام این مبحث به این نتیجه می‌رسیم که انتخاب ظاهر و نمای زیبا برای ساختمانمان، موجب می‌شود تا در شرایط مساوی از لحاظ منطقه‌ای و کیفیت ساخت آن سازه، همیشه آن ساختمان به اصطلاح مشتری پسندتر به نظر بیاید، و بتواند قیمت یک بنا را (فقط نمای ساختمان) حداقل تا ۲۰ درصد افزایش دهد. پس با انتخاب مصالح با کیفیت مناسب و نیز اجرای طرحی هرچند ساده که باعث جلب رضایت و سلیقه مشتری شود، سرمایه‌ گذاری در این قسمت مهم از ساختمان را فراموش نکنید.

تماس با مشاوره فروش سنگ زیماراد

دانلود مقاله ارزانترین سنگ ساختمانی + قیمت سنگ نما ارزان سفید بصورت فایل PDF