جامبوبگ دست دوم

لزوم استفاده از انواع مختلف جامبوبگ و بیگ بگ در بسیاری از صنایع اجتناب ناپذیر بوده، طوری که بسیاری از تولید کنندگان محصولات فله و یا پودری برای حمل محصولات خود به هیچ گزینه دیگری فکر نمی‌کنند. همه‌ی جامبوبگ‌ها برای یک بار استفاده یا به صورت یکبارمصرف تولید نمی‌شوند و در بسیاری از موارد جهت حمل و یا نگهداری محصولات مختلف این امکان وجود دارد که از جامبوبگ دست دوم نیز استفاده شود.

در ادامه سوالاتی مطرح شده تا اطلاعات کامل‌تری نسبت به جامبوبگ دست دوم و استفاده از آن خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

جامبوبگ دست دوم هینا پک

 

تماس جهت خرید و فروش جامبوبگ دست دوم

چرا از جامبوبگ دست دوم استفاده کنیم؟

جامبوبگ یا همان بیگ بگ‌ها کیسه‌های حجیم و مقاومی هستند که از مواد پلی پروپیلن تولید شده و جهت حمل محصولات مختلف به صورت فله و یا پودری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کیسه‌های حجیم به دلیل کیفیت بالایی که دارند امکان استفاده مجدد را برای مصرف کنندگان فراهم می‌آورند.

در مواردی که جهت حمل و نگهداری محصول نیاز به جامبوبگ نو و بهداشتی نباشد، استفاده از جامبوبگ دست دوم گزینه بسیار مناسبی است. قیمت این نوع جامبوبگ‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر بوده و خود توجیه بسیار مناسبی برای استفاده در صنایع مختلف می‌باشد.

از دیگر مزایای جامبوبگ دست دوم عدم افت قیمت آن می‌باشد، به این صورت که برخی افراد ممکن است نیاز مداوم به استفاده از جامبوبگ نداشته باشند و در صورت استفاده درست و اصولی از کیسه جامبوبگ دست دوم، بعد از اتمام کارشان می‌توانند مجددا آن را به فروش برسانند و اصل پول خود را دریافت کنند.

چرا از جامبوبگ دست دوم استفاده کنیم

 

از چه شرکت‌ها و یا افرادی می‌توان جامبوبگ دست دوم خریداری کرد؟

در بسیاری از سایت‌ها با تبلیغات خرید و فروش جامبوبگ دست دوم مواجه می‌شوید و به راحتی می‌توانید خرید خود را انجام دهید. ولی در صورتی که شناخت کافی از انواع جامبوبگ، جنس پارچه، نوع دوخت و دیگر موارد تخصصی در این زمینه ندارید، پیشنهاد ما به شما مشورت با افراد خبره و یا خرید از افراد متخصص و معتبر می‌باشد.

گاها در هنگام خرید عمده این نوع کیسه‌ها ممکن است نتوانید تک تک آن‌ها مورد بازرسی از لحاظ کیفیت دوخت، عدم پارگی و  یا سابیدگی، جنس و محکم بودن تسمه‌ها(قلاب‌ها) و… قرار دهید، بدون شک وجود چنین معایبی در هر یک از کیسه‌ها برای شما هزینه‌بر بوده و متضرر خواهید شد.

 

جامبوبگ دست دوم خریداری

 

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم مشاوران (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵)مجموعه پایدار کیسه بافت آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع جامبوبگ نو و دست دوم به شما عزیزان هستند.

مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت به دلیل فعالیت مستمر در حوزه جامبو دوزی و تولید کیسه جامبوبگ‌های با کیفیت، یکی از مراکز معتبر خرید و فروش جامبوبگ دست دوم در بازار نیز می‌باشد. نظارت اصولی بر تعمیر و رفع عیب جامبوبگ‌های دست دوم توسط افراد مجرب و متخصص در این مجموعه این اطمینان خاطر را برای شما ایجاد میکند تا به راحتی انواع مختلف جامبوبگ دست دوم را سفارش داده و خریداری کنید.

برای حمل چه محصولاتی می‌توانیم از جامبوبگ دست دوم استفاده کنیم؟

به طور معمول برای محصولاتی که نیاز به فضایی بهداشتی و استریل برای حمل و نگهداری نداشته باشند، می‌توان از جامبوبگ‌های دست دوم استفاده کرد.

مواردی نظیر ذغال سنگ، سنگ آهن، سنگ ساختمان، پودر سنگ، شن و ماسه، سیمان، چوب، انواع کود اوره، قیر، سود پرک و مواردی از این دست از جمله محصولاتی هستند که جهت حمل و نقل، نگهداری و انبار کردن آن‌ها می‌توان از جامبوبگ‌های دست دوم استفاده کرد.

برای حمل چه محصولاتی می‌توانیم از جامبوبگ دست دوم استفاده کنیم

 

در هنگام خرید جامبوبگ دست دوم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

جامبوبگ‌های دست دوم ممکن است چندین و چند بار جهت حمل محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و پس از عدم نیاز به آن‌ها مجددا به دیگر نفرات فروخته شوند. بنا به دلایل مختلف ممکن است کیسه جامبوبگ در هنگام بارگیری، تخلیه بار، جابه جایی با جرثقیل و یا لیفتراک صدمه دیده و یا از قسمت‌های مختلف عمدا و یا سهوا پاره شوند(مثل جامبوبگ‌های تیغ خورده)، و سپس قسمت‌های آسیب دیده دوخته و ترمیم شوند.

همانطور که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم در صورت عدم آشنایی با چنین مسائلی ممکن است جامبوبگ استوکی را خریداری کنیم که بیش از مبلغی پرداخت شده در قبال خرید آن، نیاز به هزینه جهت تعمیرات داشته باشد.

در هنگام خرید جامبوبگ دست دوم باید به چه نکاتی توجه کنیم

 

 نکاتی که در هنگام خرید نیاز به توجه دارند عبارتند از وجود ساییدگی در بخش‌های مختلف کیسه، قسمت‌های دوخته شده و نوع دوخت آن قسمت‌ها، کیفیت و نوع تسمه‌های استفاده شده در کیسه جامبوبگ، کیفیت و جنس پارچه کیسه جامبوبگ، نوع دوخت خود پارچه و اطمینان از استحکام و تحمل فشار دوخت‌ها و… .

با توجه به تمام مواردی که بیان شد، در صورت نیاز به خرید انواع کیسه جامبوبگ دست دوم می‌توانید با کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط بوده و پس از دریافت مشاوره رایگان و کاربردی و با اطمینان خاطر از هر نظر، کیسه جامبوبگ مورد نظر خود را سفارش دهید.

جامبوبگ دست دوم به چه صورتی به فروش می‌رسد؟

واحد فروش کیسه جامبوبگ‌های استوک نیز تعداد می‌باشد. جامبوبگ‌های دست دوم پس از بررسی کیفیت و رفع عیب احتمالی در بسته‌های ۱۰ عددی، ۲۰ عددی، ۵۰ عددی و …  دسته‌بندی شده و در انبار نگه‌داری می‌شوند، تا در زمان فروش به راحتی شمارش شده و به مقصد مشتری بارگیری شوند.

جامبوبگ دست دوم به چه صورتی به فروش می‌رسد

 

کدام یک از انواع جامبوبگ‌ها امکان استفاده مجدد را دارند؟

به جز جامبوبگ‌های حمل قیر که امکان استفاده مجدد از آن‌ها وجود ندارد، به طور کلی انواع مختلف جامبوبگ‌ها که جهت حمل محصولات فله، پودری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند در صورتی که مستهلک نشده و قابل تعمیر و رفع عیب باشند امکان استفاده مجدد را دارند.

در صورتی که در حین تخلیه بار از کیسه جامبوبگ‌ها و جابه‌جایی آن‌ها با لیفتراک یا جرثقیل اصول ایمنی رعایت شود، آسیبی به بدنه کیسه و یا قلاب‌های آن وارد نمی‌شود و استفاده مجدد از آن‌ها به دفعات امکان‌پذیر می‌باشد.

کدام یک از انواع جامبوبگ‌ها امکان استفاده مجدد را دارند

 

جامبوبگ دست دوم با چه معیاری قیمت‌گذاری می‌شود؟

پارامترهای مختلفی در قیمت روز جامبوبگ دست دوم دخیل هستند و به طور معمول با توجه به آن‌ها نسبت به قیمت گذاری کیسه بیگ بگ‌های استوک اقدام می‌کنند. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛

  • نوع درب و کف کیسه جامبوبگ
  • ضخامت پارچه کیسه جامبوبگ
  • عرض تسمه کیسه جامبوبگ
  • نوع دوخت کیسه جامبوبگ
  • تعمیرات انجام شده روی کیسه و میزان استهلاک کیسه جامبوبگ
  • مرغوبیت جنس و بافت کیسه جامبوبگ
  • میزان ظرفیت کیسه جامبوبگ
  • میزان تمیزی کیسه جامبوبگ

جامبوبگ دست دوم با چه معیاری قیمت‌گذاری می‌شود

 

در مقاله جامبوبگ دست دوم سعی کردیم اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم ارائه دهیم. در صورتی که همچنان سوال و یا ابهامی در این زمینه داشته و یا نیاز به دریافت مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

 

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

 

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند؟

جامبوبگ استوک

جامبوبگ تعمیری

جامبوبگ تیغ خورده

Jumbo Bag Stock

کیسه FIBC  دست دوم

جامبوبگ لمینت‌دار دست دوم

مزایای استفاده از جامبوبگ دست دوم

خرید و فروش جامبوبگ دست دوم

جامبوبگ دست دوم در حد نو

خریدار جامبوبگ دست دوم در تهران

جامبوبگ دست دوم سالم

قیمت جامبوبگ دست دوم

جامبو بگ دست دوم غلات

ابعاد جامبوبگ دست دوم

خرید جامبوبگ استوک

جامبوبگ دست دوم هیناپک

قیمت جامبوبگ دست دوم دو سر قیف

جامبوبگ دست دوم یک تُنی

بهترین خریدار جامبوبگ استوک

جامبوبگ دست دوم ۸ بند

فروش جامبوبگ دست دوم

جامبو بگ دست دوم قیر

خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم هیناپک

خرید جامبوبگ دست دوم با بهترین قیمت