جامبوبگ‌ها کیسه‌های حجیم و جاداری هستند که از مواد پلی پرو پیلن ساخته شده و جهت حمل و جابه‌جایی انواع محصولات فله و پودری مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بسیاری از موارد جهت حمل و نگهداری محصولات مختلف امکان استفاده از جامبوبگ استوک وجود دارد، به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال قیمت روز جامبوبگ دست دوم در بازار هستند.

قیمت روز جامبوبگ دست دوم

قیمت روز جامبوبگ دست دوم

علاوه بر قیمت مواد اولیه تولید کیسه‌های جامبوبگ که باعث ایجاد نوسان در قیمت جامبوبگ می‌شود، عوامل بسیاری در قیمت روز جامبوبگ دست دوم دخیل هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع درب و کف کیسه جامبوبگ دست دوم
  • ضخامت و مرغوبیت پارچه کیسه جامبو بگ دست دوم
  • عرض تسمه کیسه جامبوبگ دست دوم
  • نوع دوخت کیسه جامبوبگ دست دوم
  • میزان استهلاک و تعمیرات کیسه جامبو بگ دست دوم
  • ظرفیت و ابعاد کیسه جامبو دست دوم
  • تمیزی کیسه جامبوبگ دست دوم

در ادامه قصد داریم در رابطه با عوامل تاثیرگذار بر قیمت روز جامبوبگ دست دوم که به آن‌ها اشاره کردیم، توضیحات مختصری ارائه کنیم.

تماس جهت خرید و فروش جامبوبگ دست دوم

تاثیر نوع درب و کف کیسه بر قیمت جامبوبگ دست دوم

همچون جامبوبگ نو در انواع مختلف جامبوبگ‌ دست دوم نیز نوع درب و کف کیسه در قیمت تمام شده آن برای مشتری تاثیرگذار می‌باشد.

نوع درب و کف کیسه قیمت جامبوبگ دست دوم

برای مثال جامبوبگ دست دوم بدون درب قیمت ارزا‌ن‌تری نسبت به جامبوبگ دست دوم درب قیف و کف قیف دارد. همچنین در انواع مختلف جامبوبگ‌ها این مورد صدق می‌کند، پس باید در هنگام خرید توجه داشته باشیم که چه نوع جامبوبگی مناسب کار ما بوده و بسته به نیاز خود جامبوبگ دست دوم مورد نظر را خریداری کنیم.

ضخامت و مرغوبیت پارچه کیسه جامبوبگ دست دوم

دومین عامل تاثیرگذار در قیمت جامبوبگ دست دوم می‌تواند میزان ضخامت و مرغوبیت پارچه کیسه جامبوبگ یا همان گرماژ آن باشد.

گرماژ کیسه جامبوبگ از جمله مواردی‌ست که به طور کلی در قیمت جامبوبگ‌های نو نیز تاثیر بسزایی داشته، زیرا میزان مواد اولیه مصرفی و کیفیت پارچه می‌تواند تعیین کننده میزان استحکام و کارایی کیسه جامبوبگ باشد. پس توجه به مرغوبیت کیسه جامبوبگ از لحاظ ضخامت و نوع بافت بسیار مهم بوده و در هنگام خرید بایستی به آن توجه ویژه داشته باشیم.

همانطور که قبلا هم بیان کردیم در هنگام خرید جامبوبگ‌های دست دوم باید موارد بسیاری را مورد توجه قرار دهیم تا با مشکل مواجه نشده و متضرر نشویم، که لازمه آن داشتن آشنایی با انواع جامبوبگ نو و دست دوم می‌باشد. در صورتی که قصد خرید جامبوبگ دست دوم را دارید ولی تخصص کافی در این زمینه را ندارید، بهتر است با مجموعه‌های معتبر و فعال در این زمینه مشورت کنید.

ضخامت و مرغوبیت پارچه کیسه قیمت روز جامبوبگ دست دوم

مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ بوده که سابقه بسیار درخشانی در این حوزه دارد. همچنین با توجه به شناخت خوبی که از بازار جامبوبگ در سطح کشور داشته، توانسته در زمینه خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم نیز فعالیت کند. جهت خرید انواع کیسه جامبوبگ نو و دست دوم از مجموعه پایدار کیسه بافت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

عرض تسمه کیسه جامبوبگ دست دوم

مورد دیگری که در هنگام خرید کیسه جامبوبگ دست دوم باید به آن توجه کنیم نوع تسمه(قلاب‌های) کیسه جامبوبگ می‌باشد. ضخامت و عرض تسمه‌ها و همچنین محل قرارگیری آن‌ها بر روی کیسه بایستی متناسب با ابعاد کیسه و ظرفیت اسمی کیسه باشد، طوری که توان تحمل وزن محصول مورد نظر ما را داشته باشد. همچنین باید دقت داشت که در بخش‌های مختلف تسمه‌ها پارگی وجود نداشته و به خوبی روی بدنه کیسه جامبوبگ دوخته شده باشند.

عرض تسمه کیسه قیمت جامبوبگ دست دوم

نوع دوخت کیسه جامبوبگ دست دوم

یکی از مواردی که ممکن است توسط برخی افراد در هنگام بازرسی کیفیت کیسه جامبوبگ‌ها جدی گرفته نشود، نوع دوخت بخش‌های مختلف کیسه می‌باشد. نخ استفاده شده در دوخت و نوع دوخت می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در برابر فشارهای احتمالی در هنگام جابه‌جایی و همچنین استحکام هر چه بیشتر کیسه‌ها جهت تحمل وزن محصول درون کیسه داشته باشد.

میزان استهلاک و تعمیرات کیسه جامبو بگ دست دوم

کیسه جامبوبگ‌ها به دلیل کیفیت بالا و کارایی بسیاری که دارند ممکن است جهت حمل، جابه‌جایی و نگهداری محصولات مختلف به دفعات مورد استفاده قرار بگیرند، تا جایی که به دلیل فرسودگی بیش از حد و یا تعمیرات زیاد قسمت‌های پاره شده، دیگر قابل استفاده نبوده و از آن‌ها استفاده‌ای نکنند.

شاید در برخی از کیسه‌ها شاهد تعمیر و دوخت قسمت‌های تیغ خورده و فرسوده بوده باشید، که باید توجه داشت که وجود برش بر روی کیسه به دلیل نوع کیسه بوده و یا آسیب وارده بر کیسه به دلایل مختلف.

میزان استهلاک و تعمیرات کیسه قیمت روز جامبو بگ دست دوم

برای مثال برخی از خریداران به منظور اطمینان بیشتر در حمل محصولاتشان کیسه‌های کفی‌دار و بدون خروجی سفارش داده و جهت تخلیه محصول با یک وسیله تیز کف کیسه پاره می‌کنند که در اصطلاح به آن تیغ خورده می‌گویند، و پس از اتمام کار برای استفاده مجدد از کیسه، آن قسمت تعمیر و دوخته می‌شود.

ولی در برخی از کیسه‌ها ممکن است در بخش‌های دیگر بدنه پارگی و یا برشی وجود داشته باشد که باید دقت کنیم علت آن بر اثر فرسودگی بیش از حد آن بخش و یا عدم تعادل کیسه در هنگام بلند کردن به دلیل نصب و دوخت غیر اصولی دسته‌های کیسه جامبوبگ نباشد.

تاثیر ظرفیت و ابعاد کیسه بر قیمت روز جامبو دست دوم

همانطور که می‌دانید کیسه جامبوبگ‌ها انواع مختلفی داشته و با توجه به ابعادشان امکان بارگیری محصولات مختلف از ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم را دارند. کیسه‌هایی که به صورت استاندارد تولید می‌شوند ابعاد مشخصی داشته و ظرفیت بارگیری هر یک نیز به راحتی قابل محاسبه می‌باشد.

ظرفیت و ابعاد کیسه قیمت جامبو دست دوم

ولی در مواقعی ممکن است کیسه جامبوبگ‌هایی را به شما پیشنهاد دهند که ابعاد مشخص و استانداردی نداشته باشند، در چنین مواردی حتما از فروشنده بخواهید تا اطلاعات کامل‌تری نسبت به محصول خود از قبیل ابعاد کیسه، ظرفیت کیسه، گرماژ کیسه و … به شما ارائه دهد، تا مطمئن شوید کیسه جامبوبگی که قصد خرید آن را دارید متناسب با نیاز شما جهت حمل محصولتان با تناژ مدنظر باشد.

تاثیر تمیزی کیسه بر قیمت جامبوبگ دست دوم

از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت روز جامبوبگ دست دوم می‌توان به تمیزی کیسه جامبوبگ دست دوم اشاره کرد. به طور معمول جهت حمل محصولاتی که به عنوان مواد اولیه صنایع غذایی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند از جامبوبگ‌های دست دوم استفاده نمی‌شود، ولی با این حال برای برخی محصولات بایستی از کیسه‌هایی استفاده شود که درون آن‌ها آغشته به مواد شیمیایی و یا مضر نباشد.

به طور معمول از کیسه جامبوبگ‌هایی که ظاهر تمیزی نداشته و یا آلوده به مواد مختلف هستند جهت حمل محصولاتی نظیر مواد معدنی، چوب، قلوه سنگ، سنگ‌ ساختمان، شن و ماسه و مواردی از این دست استفاده می‌کنند، زیرا فاکتورهای مهم در حمل این محصولات استحکام و ظرفیت قابل تحمل جامبوبگ‌ می‌باشد.

تمیزی کیسه قیمت روز جامبوبگ دست دوم

تاثیر تمیزی کیسه بر قیمت روز جامبوبگ دست دوم

با توجه به مواردی که بیان شد در صورت نیاز به خرید جامبوبگ‌های دست دوم، موارد مهم و مدنظر خود را یادداشت کرده و با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید تا بتوانید کیسه جامبوبگی مطابق با نیاز خود و با قیمت مناسب خریداری کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم و همچنین اطلاع از قیمت روز جامبوبگ دست دوم در تهران، مشهد، اراک، شیراز، قم، کرمانشاه، کرج، سنندج،بندرعباس، اصفهان و دیگر شهرهای کشور با کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

 

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

جامبوبگ دست دوم

قیمت روز جامبوبگ دست دوم در تهران و شهر ری

جامبو بگ استوک

قیمت جامبوبگ دست دوم

خریدار جامبوبگ دست دوم

فروشنده انواع جامبوبگ دست دوم

قیمت روز جامبوبگ دست دوم

بیگ بگ دست دوم

عوامل تاثیرگذار در قیمت روز جامبوبگ دست دوم

جامبوبگ دست دوم در حد نو

قراره

قیمت جامبوبگ تیغ خورده

قیمت روز جامبوبگ دست دوم در بازار

بهترین خریدار جامبوبگ دست دوم

جامبو دست دوم با ضمانت

خرید جامبو دست دوم

جامبوبگ دست دوم ۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵

جامبوبگ دست دوم سیمان

گونی دست دوم

قیمت جامبوبگ دست دوم عمده

جامبو بگ دست دوم چیست؟

قیمت روز جامبوبگ دست دوم هیناپک

جامبو دست دو

جامبوبگ دست دوم سالم