زمانی که به دنبال اطلاع از قیمت انواع جامبوبگ در بازار هستیم و یا قصد خرید کیسه جامبوبگ را داریم، در موتورهای جستجو عنوان شرکت‌های تولید کننده جامبوبگ و یا لیست تولیدکنندگان جامبوبگ را مورد جستجو قرار می‌دهیم، بدون شک با نام فرزاد افتاده مهربانی روبه‌رو خواهیم شد. مهندس فرزاد افتاده مهربانی تولید کننده جامبوبگ در تهران و دیگر شهرهای کشور هستند.

فرزاد افتاده مهربانی تولید کننده جامبوبگ در تهران

مقالات دیگر: جامبوبگ چیست ؟

پیشنهاد ما به شما جهت خرید انواع جامبوبگ و بیگ بگ و همچنین انواع تسمه جامبوبگ، مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت با مدیریت مهندس فرزاد افتاده مهربانی می‌باشد که در ادامه دلایل خود را از این انتخاب ارائه خواهیم کرد.

 

برترین تولید کننده انواع جامبوبگ، بیگ بگ و تسمه_ هیناپک مهربانی

در سطح کشور شاهد تولید انواع کیسه جامبوبگ توسط شرکت‌های مختلف هستیم، شاید افراد بسیاری توانایی تولید جامبوبگ، بیگ بگ و تسمه جامبوبگ را داشته باشند اما آیا کیفیت محصولات تولیدی تمامی آن‌ها یکسان است؟

عوامل مختلفی بر کیفیت و مقاومت کیسه جامبوبگ موثر است که برخی افراد نسبت به این موارد آشنایی و تخصص داشته ولی با این حال همچنان امکان تولید محصولی قابل قبول و با کیفیت را ندارند.

برترین تولید کننده انواع جامبوبگ، بیگ بگ و تسمه

مجموعه پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های فعال در حوزه جامبودوزی می‌باشد که با تولید محصولات با کیفیت، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. زمانی که صحبت از جامبوبگ به میان می‌آید، با نظرات و رضایت مشتریان این محصول در سراسر کشور رو به رو می‌شویم که همه اذعان دارند تولیدات شرکت پایدار کیسه بافت که نشان از تخصص مهندس فرزاد افتاده مهربانی و پرسنل این مجموعه توانمند بوده، از بهترین جامبوبگ‌های موجود در بازار می‌باشد.

علاوه بر آن بسیاری از مشتریان خارجی شرکت پایدار کیسه بافت که از دیگر شرکت‌های خارجی تولید کننده جامبوبگ نیز خرید داشته‌اند، مهندس فرزاد افتاده مهربانی را به عنوان برترین تولید کننده انواع جامبوبگ، بیگ بگ و تسمه جامبوبگ معرفی می‌کنند.

مدرن‌ترین خط تولید جامبوبگ_ پایدار کیسه بافت

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر کیفیت کیسه جامبوبگ، دستگاه‌های نصب شده در خط تولید این محصول می‌باشد. شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید که نوع دستگاه نیز می‌تواند بر کیفیت پارچه کیسه جامبوبگ تولید شده تاثیرگذار باشد‌.

استفاده از دستگاه‌های چینی که در تولید نخ و یا پارچه کیسه جامبوبگ مورد استفاده قرار می‌گیرند باعث کاهش مقاومت و استحکام کیسه جامبوبگ می‌شوند، این مشکل به دلیل دقت پایین دستگاه‌های چینی به وجود می‌آید.

طوری که در قسمت‌های مختلف پارچه نخ‌هایی بلند مشاهده می‌کنید که در تار و پود آن درگیر نیستند و از آن جایی که کیسه جامبوبگ به منظور حمل و جابه‌جایی حجم زیاد محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد، زمانی که کیسه‌ها را از محصولات مختلف پر می‌کنند، از همان نقاط شاهد پارگی و یا ایجاد منفذی خواهیم بود، که خود باعث آسیب به کیسه و محصول می‌شود.

خط تولید جامبوبگ

مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت با استفاده از دستگاه‌های روز دنیا و نصب و راه‌اندازی مدرن‌ترین خط تولید جامبوبگ توانسته محصولاتی تولید کند که توانایی تحمل حجم بالاتری از ظرفیت اسمی آن کیسه را داشته باشد. این امر سبب ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان خواهد شد، تا به راحتی محصولات خود را در حجم دلخواه به هر نقطه از جهان ارسال کنند.

جامبوبگ، بیگ بگ، تسمه

موارد زیر از جمله توانمندی‌ها و تولیدات مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت می‌باشند:

  • تولید کننده کیسه‌های جامبوبگ ۲، ۴ و ۸ بند در ابعاد مختلف
  • تولید کیسه جامبوبگ جهت حمل قیر، پارافین، کود اوره، مواد معدنی، غلات، محصولات کشاورزی و …
  • تولید تسمه‌های ۴ تا ۷ سانتی‌متری
  • تولید نوار یک سانتی‌متری (قیطان)
  • تولید کیسه‌های کمربند دار
  • تولید کیسه جامبوبگ نایلون‌ دار و لمینت شده
  • انجام فرآیند چاپ رنگی بر روی کیسه‌های مختلف

جامبوبگ ، بیگ بگ ، تسمه

بزرگ‌ترین تولید کننده انواع جامبوبگ محصولات صادراتی

مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت علاوه بر دارا بودن دو کارخانه بزرگ فعال در شهر تهران، به منظور سهولت کار مشتریان خود در پنج شهر دیگر کشور اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌هایی جهت تولید انواع جامبوبگ و بیگ بگ نموده است. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی در تمام این کارگاه‌ها تحت نظارت و مدیریت مهندس فرزاد افتاده مهربانی می‌باشد.

بزرگ‌ترین تولید کننده انواع جامبوبگ

هدف از این کار علاوه بر ایجاد اشتغال برای تعداد بیشتری از جوانان کشور، ارسال سریع‌تر محصولات و همچنین کاهش هزینه حمل برای مشتریان می‌باشد. در حال حاضر کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، اقلیم آزاد کردستان عراق، امارات، عمان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس مقاصد صادراتی محصولات مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت می‌باشند.

اولین تولیدکننده جامبوبگ و بیگ بگ با استاندارد اروپا

زمانی که تصمیم به فعالیت تخصصی و حرفه‌ای در یک حوزه کاری را داریم، بایستی خود را در تمام زمینه‌ها به روز کرده تا بتوانیم در بازارهای جهانی نیز حضور داشته و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

یکی از اهداف مجموعه پایدار کیسه بافت حضور دائمی در بازارهای جهانی است، به همین دلیل از ابتدا در اندیشه دریافت تاییدیه‌های کیفی جهانی برای محصولات خود بوده و نتیجه آن تولید و عرضه محصولاتی هم‌تراز برندهای مطرح جهانی در زمینه جامبودوزی می‌باشد.

اولین تولیدکننده جامبوبگ و بیگ بگ با استاندارد اروپا

مهندس فرزاد افتاده مهربانی با رعایت بسیاری از اصول کیفی و حرفه‌ای در مجموعه‌های تولیدی خود مفتخر به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی بسیاری شده‌اند، از جمله گواهی استاندارد صادرات به اروپا CE  که شاید برای برخی از شما عزیزان دارا بودن چنین استانداردی جهت حمل محصولات مختلف خود به دیگر کشورها بسیار حائض اهمیت باشد.

در ادامه می‌توانید برخی دیگر از استانداردهای جهانی اخذ شده توسط مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت را مشاهده کنید:

  • گواهی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001
  • گواهی سیستم‌های مدیریت محیطیISO 14001
  • گواهی سیستم‌های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلیISO 45001
  • گواهی سیستم مدیریت یکپارچه Certificate(IMS)
  • گواهی استاندارد صادرات به اروپاCertificate (CE)

خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم

همانطور که می‌دانید جامبوبگ‌ها انواع مختلفی داشته و همه‌ی آن‌ها یکبار مصرف نیستند. استحکام و مقاومت بالای کیسه جامبوبگ این مزیت را دارد که مشتری بتواند به دفعات جهت حمل، جابه‌جایی و انبار محصولات مختلف خود از آن استفاده کند. علاوه بر مواردی که بیان شد شما می‌توانید پس از مصرف و تخلیه مواد اولیه و محصولات، جهت فروش کیسه جامبوبگ‌های خود اقدام کنید.

مجموعه پایدار کیسه بافت به دلیل دارا بودن طیف وسیعی از مشتریان در حوزه‌های کاری مختلف و آشنایی با نیاز مخاطبان خود در طول سالیان فعالیت درخشانش، با در نظر داشتن موارد تخصصی در زمینه استفاده از جامبوبگ در مصارف مختلف به برخی از مشتریان خود خرید جامبوبگ دست دوم را پیشنهاد میدهد.

خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم

فاکتورهای مختلفی در قیمت گذاری جامبوبگ‌های دست دوم دخیل هستند، نظیر جنس پارچه، میزان پارگی، تعداد دوخت و ….، که شناخت و تشخیص این موارد در حین خرید بسیار مهم بوده و در صورت عدم آشنایی و تخصص در این زمینه، ممکن است کیسه جامبوبگ‌هایی را خریداری کنید که قابلیت استفاده نداشته و متضرر شوید.

شما عزیزان جهت اطلاع از قیمت انواع جامبوبگ دست دوم، خرید و یا فروش جامبوبگ دست دوم می‌توانید با کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

فعالیتشون فقط محدود به بازار داخلی نبوده بلکه به دیگر کشورها نیز صادرات داشتن(صادرات مستقیم کیسه جامبوبگ، و الا بسیاری از کارخانه‌های مطرح کشور محصولاتشون رو کیسه جامبوبگ های تولیدی اقای فرزاد مهربانی افتاده به نقاط مختلف دنیا ارسال میکنن) مثل کشورهای عراق پاکستان اقلیم ازاد کردستان عراق کشورهای حاشیه خلیج فارس و …

شرکت پایدار کیسه بافت از جمله مجموعه‌های برترِ فعال در صنعت نساجی و کیسه‌بافی کشور می‌باشد. این شرکت در حال حاضر با سه برند فعال از جمله هینا پک در حال فعالیت و تولید محصولاتی به روز و باکیفیت جهت ارائه به مشتریان خود در سراسر جهان می‌باشد.

شرکت پایدار کیسه بافت در نظر دارد با تمرکز بر روی کیفیت تولیدات خود، محصولاتی هم‌ تراز و حتی با کیفیتی برتر از استانداردهای جهانی تولید کرده و سهم بیشتری از بازارهای جهانی را از آن خود کند، تا همواره باعث درخشش نام کشور عزیزمان ایران در سراسر دنیا شود.

همچنین با رویکردی علمی و متفاوت به صنعت جامبو دوزینساجی و کیسه بافی در ادامه فعالیت خود قصد دارد با شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، ایجاد آزمایشگاه تخصصی جهت تست کشش و مقاومت محصولات، بکارگیری افراد متخصص در این حوزه، استفاده از متریال با کیفیت و همچنین نصب و استفاده از دستگاه‌های روز دنیا گامی موثر در این صنعت بردارد.

Jumbo bag production in Iran

جهت آشنایی با محصولات تولیدی شرکت پایدار کیسه بافت و همچنین دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش انواع جامبوبگ نو و دست دوم می‌توانید به بخش تماس با ما شرکت مراجعه کرده و با کارشناس مربوطه هر بخش ارتاباط برقرار کنید.

همچنین شماره تماس (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما عزیزان در رابطه با انواع جامبوبگ و بیگ بگ می‌باشد.طرح توسعه این مجموعه که شامل مواردی از قبیل: افزایش خط تولید و راه‌اندازی کارگاه‌های تخصصی هر محصول، ایجاد اشتغال پایدار برای افراد بیشتر، ثبت و راه‌اندازی شرکت خارجی جهت تسهیل در صادرات محصولات، شامل دیگر اهداف مدیریت کارآمد شرکت پایدار کیسه بافت می‌باشد.

صنایع کیسه‌بافی (جامبو دوزی) هینا پک با پشتوانه اعتماد و همراهی شما عزیزان، با به کارگیری و استفاده از دستگاه‌های روز دنیا، و همچنین توان فنی پرسنلی مجرب و کارآمد، توانسته در زمینه تولید انواع کیسه جامبوبگ و تسمه با بهترین مواد اولیه، جهت ارائه به بازارهای داخلی و خارجی موفق شده و خوش بدرخشد.

تنوع محصولات، کیفیت مطلوب، قیمت رقابتی، تنوع طرح و رنگ، ارائه مشاوره در زمینه خرید و سفارش گذاری جامبوبگ متناسب با محصول شما، از جمله مزایای همکاری و خرید از مجموعه هینا پک می‌باشد.

هدف ما همواره تولید محصولی باکیفیت به منظور جلب رضایت شما عزیزان بوده و همین امر سبب شده تا با افتخار بتوانیم بیش از ۴ دهه همراهی شما را از آن خود کنیم و به آن ببالیم.

 

نتیجه گیری:

برخی با این تصور که محصولات مجموعه پایدار کیسه بافت به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت در خط تولید و همچنین تولید محصولاتی استاندارد و مقاوم بایستی بالاتر از قیمت دیگر تولیدی‌ها باشد، اقدام به خرید و یا ایجاد ارتباط با این مجموعه نمی‌کنند؛ در صورتی که محصولات تولید شده توسط تیم مجرب مهندس فرزاد افتاده مهربانی نه تنها کیفیت بالایی داشته بلکه از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب‌تر می‌باشند.

 

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

 

دیگران این موارد را جستجو کرده‌اند:

فرزاد افتاده مهربانی متخصص تولید جامبوبگ

فروش خط تولید کیسه جامبوبگ

تولید جامبوبگ

کارخانه جامبوبگ

قیمت جامبوبگ

جامبوبگ تبریز

قیمت گونی جامبوبگ

تولید جامبوبگ در تهران

گونی جامبوبگ دست دوم

تولیدی جامبوبگ

تولید کنندگان جامبوبگ و فروش جامبوبگ و بیگ بگ

فرزاد افتاده مهربانی تولید کننده جامبوبگ در تهران

لیست تولیدکنندگان جامبوبگ در ایران

جامبوبگ سپاهان

ایران جامبوبگ – گروه صنعتی هیناپک

تولید کیسه‌های جامبوبگ در تهران

خرید جامبوبگ در اصفهان

جامبوبگ – قیمت جامبوبگ

معرفی بزرگترین تولیدکننده جامبوبگ

سایت شرکت پایدار کیسه بافت

تولیدکننده جامبوبگ در سراسر کشور

تسمه جامبوبگ

جامبوبگ استاندارد اروپا

فرزاد افتاده مهربانی

لیست قیمت جامبوبگ در بازار ایران

مرکز خرید و فروش جامبوبگ

هیناپک – لیست قیمت جامبوبگ

گونی جامبو

ارائه قیمت روز جامبوبگ در بازار تهران

آخرین قیمت کیسه جامبوبگ

خرید عمده کیسه جامبوبگ

قیمت عمده کیسه جامبوبگ

قیمت جامبوبگ یک تنی

قیمت جامبوبگ دست دوم

ابعاد جامبوبگ

خرید جامبوبگ در تهران

قیمت جامبوبگ قیر