سنگ ساختمان از جمله متریال پرمصرف در صنعت ساختمان محسوب می‌شود و در بخش‌های مختلفی از بنا همچون نمای داخلی، نمای خارجی، دیوار راه‌پله، پله، کف سالن‌ها، محوطه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که آشنایی و تجربه کافی نسبت به انواع سنگ ساختمانی ایرانی ندارید بهتر است از افراد متخصص در این زمینه به منظور دریافت مشاوره خرید سنگ ساختمانی راهنمایی دریافت کنید.

دلیل پیشنهاد ما جهت دریافت مشاوره خرید سنگ ساختمانی از افراد کارشناس در این زمینه، تنوع بسیار بالای سنگ‌های ساختمانی از نظر طرح، رنگ، ابعاد، کیفیت و… می‌باشد، و در صورتی که آشنایی کافی نداشته باشید امکان خرید سنگی بی کیفیت و با قیمت بالا برای شما عزیزان وجود دارد. همچنین ممکن است سنگی به شما پیشنهاد شود که دلخواهتان نبوده و پس از نصب متوجه این موضوع شوید.

مزایای دریافت مشاوره خرید سنگ ساختمانی

نه تنها در زمینه خرید سنگ ساختمانی بلکه در بسیاری از موارد مشورت با یک فرد با تجربه و متخصص در آن زمینه می‌تواند کمک بسیار زیادی به ما کند، تا خریدی به مراتب آسان‌تر و مقرون به صرفه تر داشته باشیم. در ادامه به چند نمونه از مزایای دریافت مشاوره خرید سنگ ساختمانی از افراد کارشناس در این حوزه اشاره خواهیم کرد.

انتخاب سنگ مناسب هر بخش از سازه

برای اجرای نمای هر یک از بخش‌های ساختمان نیاز به سنگی متناسب از نظر ضخامت، طرح، رنگ، ابعاد و میزان جذب آب داریم. برای مثال سنگی که در دیوار راه پله‌ها استفاده می‌شود می‌تواند کیفیت پایین‌تری نسبت به سنگ مورد استفاده در نمای بیرونی سازه داشته باشد. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم با افراد کارشناس و دلسوز در هنگام خرید سنگ مورد نظر خود مشورت کنید.

بیشتر بدانید: بهترین سنگ پارکینگ

انتخاب سنگ مناسب از نظر رنگ و چیدمان آن‌ها

مورد بعدی که نظر و پیشنهاد فرد متخصص در زمان انتخاب و خرید سنگ می‌تواند کمک بسیاری به ما کند، انتخاب سنگ‌هایی متناسب با هم از نظر چیدمان و رنگ بندی می‌باشد. در کنار هم قرار دادن سنگ‌هایی با طرح و رنگ‌های متفاوت می‌تواند در نهایت نمایی زیبا و چشم‌ نواز برای ما ایجاد کند، ولی انتخاب نوع سنگ بسیار مهم است.

مشاوره خرید سنگ ساختمانی

کارشناسان و فروشندگان سنگ ساختمانی به دلیل آشنایی با انواع سنگ‌ها، تامین سنگ پروژه‌های مختلف و کسب تجربه فراوان در این زمینه می‌توانند پیشنهادات خوبی به شما ارائه داده تا نمایی هر چه زیباتر برای ساختمان خود اجرا کنید.

بیشتر بدانید: کاهش هزینه ساخت و ساز

خرید سنگ با کیفیت

تشابه رنگ و ظاهر سنگ‌های ساختمانی مختلف با یکدیگر و همچنین تنوع بسیار زیاد آن‌ها کار را برای خریداران بسیار دشوار می‌کند. زیرا تشخیص کیفیت سنگ نیاز به تخصص و تجربه دارد، که افراد فعال در این حوزه به راحتی می‌توانند سنگ دلخواه شما را با کیفیت و قیمت مناسب به شما پیشنهاد داده و در زمان خرید در کنار شما باشند.

بیشتر بدانید: خرید اینترنتی سنگ

 

خرید سنگ با قیمت مناسب

عوامل مختلفی در قیمت سنگ ساختمانی تاثیرگذار می‌باشند. گاها با این موضوع برخورد داشته‌اید که سنگی با مشخصاتی مشابه در نمایشگاه‌های مختلف عرضه شده ولی هر یک محصول خود را با قیمتی متفاوت ارائه می‌دهند. و یا به دلیل سورت بندی‌های مختلفی که فروشندگان سنگ در نمایشگاه خود انجام می‌دهند، یک نوع سنگ را با چندین قیمت به شما پیشنهاد می‌کنند.

از این رو تشخیص قیمت و ارزش واقعی سنگ برای افراد کم تجربه کار آسانی نیست، ولی افرادی که در این زمینه فعالیت دارند بدون توجه به گفته‌ها و تبلیغات فروشنده (که گاها به منظور بازارگرمی و گمراه کردن مشتری می‌باشد؛) قیمت پیشنهادی خود را ارائه داده و سنگ را با بهترین قیمت برای شما خریداری می‌کنند.

بیشتر بندانید: ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

مقایسه سنگ‌های مختلف

گاهی برای یک بخش از ساختمان خود سنگی را در نظر گرفته‌ایم با این تصور که نمایی زیبا برای ما ایجاد می‌کند، و زمانی که با افراد کارشناس در این زمینه مشورت می‌کنیم و یا به نمایشگاه برای خرید سنگ مورد نظرمان مراجعه می‌کنیم افرادی که به عنوان مشاور در آن‌جا حضور دارند نمونه‌های دیگر را به ما پیشنهاد می‌دهند که از انتخاب خودمان بسیار مناسب‌تر می‌باشند، دید این افراد در کار بسیار حرفه‌ای‌تر از ما می‌باشد.

مشاوره خرید سنگ ساختمانی

در چنین مواردی ما این امکان را داریم سنگ‌های دیگر را با یکدیگر مقایسه کنیم و در نهایت سنگی مناسب و با کیفیت‌تر انتخاب کرده و نمایی متفاوت برای سازه خود ایجاد کنیم. از دیگر مزایای مشاوره خرید سنگ ساختمانی همین مورد بود که به اختصار تشریح شد.

 

سنگ، نمایی متفاوت و ارزان

تصور اشتباهی که در میان بسیاری از افراد وجود دارد این است که استفاده از سنگ ساختمانی در بخش‌های مختلف سازه برای ما هزینه بسیاری در بر داشته و بهتر است از مصالح جایگزین استفاده کرد.

برای مثال در فضاهایی همچون ویلاها و باغ‌ها که دیوار و محوطه‌های باز به نسبت بزرگتری دارند، اغلب افراد ترجیح می‌دهند از سیمان، موزائیک، قالب‌های پیش ساخته سیمانی، شن و … استفاده کنند، در صورتی که استفاده از سنگ ساختمانی به مراتب بهتر می‌باشد، زیرا در نهایت نمایی زیباتر، ماندگارتر و مقرون به صرفه‌تر برای ما ایجاد خواهد کرد.

بسیاری از متریال و مصالح غیر طبیعی که جهت اجرا و استفاده در نمای بخش‌های مختلف ساختمان در کارخانه‌ها  تولید می‌شوند، طول عمر و مقاومت کافی جهت استفاده در فضاهای مختلف ساختمان را ندارند، و بهتر است از سنگ‌های طبیعی در اشکال مختلف در این بخش‌ها استفاده کرد.

در فضاهایی همچون دیوارها و کف‌پوش محوطه باز ویلاها، باغ‌‌ها، پارک‌ها، فضاهای عمومی شهری، تالار باغ‌ها و مکان‌هایی از این قبیل می‌توان از تکه‌های کوچک‌تر سنگ‌های ساختمانی (که در هنگام برش کنار گذاشته شده و اصطلاحا پرتی محسوب می‌شوند) که در رنگ‎‌ها و ضخامت‌های مختلف در بازار وجود دارند، استفاده کرد.

بیشتر بدانید: نمای سنگی ارزان

رنگ طبیعی این سنگ‌ها، برش‌های نامنظم و ابعاد مختلف آن‌ها باعث می‌شود نمایی متفاوت و زیبا برای کار شما ایجاد کند. همچنین فروش این نوع سنگ‌ها به صورت وزنی بوده و به همین دلیل متراژ قابل توجهی از آن‌ها را می‌توان با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد.

استفاده از این نوع سنگ‌ها علاوه بر ایجاد نمایی زیبا در پروژه‌ شما، ماندگاری بالاتری نیز داشته و در کوتاه مدت نیاز به تعمیرات ندارد، در برابر ضربات احتمالی، سایش و افتادن اشیاء مقاوم بوده، سهولت در نصب و اجرا و همچنین شست و شوی آسان از دیگر مزیت‌های این نوع سنگ‌ها می‌باشد.

شما عزیزان جهت خرید انواع سنگ‌ ساختمانی و همچنین دریافت مشاوره رایگان در زمینه سنگ ساختمان و رفع هرگونه سوال و ابهام در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما (محسن صوفی ۰۹۱۲۰۶۸۱۶۷۸) در ارتباط باشید.

 

دیگران این موارد را جستجو کرده‌اند:

قیمت سنگ ساختمانی

مشاور سنگ ساختمانی

قیمت سنگ نمای داخل ساختمان

مشاوره خرید سنگ ساختمان در تهران

قیمت سنگ نمای ساختمان سفید

قیمت سنگ تراورتن برای کف

مشاوره خرید سنگ تراورتن

فروش آنلاین سنگ

مشاوره خرید سنگ ساختمانی ارزان

سنگ زیماراد

خرید سنگ برای میز

راهنمای خرید سنگ ساختمان

مشاوره خرید سنگ ساختمانی با زیماراد

انواع سنگ‌های ساختمانی کدامند؟

خرید سنگ کانتر

مشاوره خرید سنگ محوطه و حیاط

مشاور خرید سنگ ساختمان

چه سنگی مناسب نمای جلوی ساختمان می‌باشد؟

شرکت زیماراد مشاور سنگ ساختمان

کارشناس سنگ ساختمان

مشاوره خرید سنگ

خرید لاشه سنگ

سنگ چند؟۰۹۱۲۰۶۸۱۶۷۸

راهنمای خرید سنگ ساختمانی

خرید سنگ کیلویی

مشاوره خرید سنگ ساختمانی در شمال

خرید آنلاین سنگ

مشاوره خرید سنگ محوطه ویلا

بهترین سنگ نما کدام است؟

سحن پایانی

با دریافت مشاوره خرید سنگ ساختمانی از کارشناس این حوزه به راحتی می‌توانید از مزایا و معایب انواع سنگ‌های ساختمانی و همچنین کاربرد هر یک اطلاعاتی مفید کسب کرده و به راحتی سنگ دلخواه خود انتخاب کنید، برای دریافت مشاوره رایگان با زیماراد در ارتباط باشید: ۰۹۱۲۰۶۸۱۶۷۸

تماس با مشاوره فروش سنگ زیماراد