اگر به دنبال گونی‌های بزرگ یا حجیم به نام جامبوبگ برای کسب و کار خود هستید، پیدا کردن محصول مناسب اغلب می تواند یک چالش باشد. ولی شرکت جامبوبگ تهران در کنار شما تا با مشاوره، بهترین جامبوبگ را انتخاب کنید.

بسته به نیاز و هدف شما، انواع مختلفی از جامبو بگ وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. در اینجا یک مرور مختصر از انواع کیسه های جامبو FIBC میپردازیم. اما قبل از اینکه به انواع مختلف جامبو بگ ها بپردازیم، اجازه دهید به چند سوال اساسی پاسخ دهیم.

جامبو بگ چیست؟

جامبو بگ‌ که به نام‌های جامبو بگ FIBC یا کیسه‌های حجیم نیز شناخته می‌شوند، امروزه تقریباً برای هر صنعتی که نیاز به ذخیره، بسته‌بندی و حمل مواد جامد خشک فله دارند، انتخاب ارجح است. این کیسه‌های طراحی شده، علاوه بر ویژگی‌های صرفه‌جویی در فضا و هزینه، به دلیل انعطاف‌پذیری در استفاده، قابلیت‌های نگه‌داشتن وزن و توانایی مقاومت در برابر شرایط سخت معروف هستند.

به چه نوع جامبو بگی نیاز دارید؟

برای اطمینان از جابجایی ایمن و موثر باید جامبوبگ مناسبی را انتخاب کنید. در هنگام پر کردن و تخلیه کیسه‌های حجیم، اغلب الکتریسیته ساکن به دلیل جریان مواد پودری ریز به داخل یا خارج کیسه‌ها ایجاد می شود. این می تواند در هنگام حمل و نقل کالاهای قابل اشتعال خطر ایجاد کند. با نوع مناسب کیسه های جامبو FIBC می توان از چنین حوادثی جلوگیری کرد.

انواع جامبو بگ FIBC و کاربردهای آنها

به طور کلی چهار نوع جامبو بگ تولید می شود و این نوع کیسه ها کاربردهای مختلف جامبو بگ را دارند.

جامبو بگ های استاندارد FIBC

این رایج ترین نوع جامبو بگ است که با ظرفیت بارگیری ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم عرضه می شود. ابعاد این جامبو بگ برای حمل و نقل کالاهای خشک غیر قابل اشتعال مانند محصولات کشاورزی، مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی مانند ماسه، سنگ، شن و غیره ایده آل است و می تواند بر اساس نیاز شما سفارشی شود.

بر اساس ساختار، کیسه های جامبوی استاندارد را می توان به کیسه های زیر طبقه بندی کرد:

  • جامبوبگ ۱ حلقه
  • جامبوبگ ۲ حلقه
  • جامبوبگ ۴ حلقه

کیسه جامبوبگ رسانا:

کیسه‌های جامبوبگ FIBC نوع C نیز با استفاده از پارچه‌های پلی‌پروپیلن غیر رسانا که با نخ‌های رسانا در هم تنیده شده‌اند تولید می‌شوند تا در هنگام پر کردن یا باز کردن بسته‌بندی به نقطه اتصال به زمین متصل شوند. این کیسه ها نه تنها برای نگهداری و حمل کالاهای قابل اشتعال مناسب هستند، بلکه امن ترین انتخاب برای محیط های حاوی گازهای انفجاری، گرد و غبار یا حلال هستند.

کیسه جامبو بافل یا Q Bags کیو بگ:

این دسته از کیسه‌های جامبو FIBC با موانع پلی پروپیلن دوخته شده در هر چهار گوشه طراحی شده اند تا ظرفیت پر شدن آنها را تقریباً ۳۰٪ در مقایسه با کیسه های استاندارد FIBC افزایش دهند. برخی از مزایای این کیسه ها عبارتند از: روی هم چیدن بهتر، حفظ شکل، بهینه سازی فضا و محافظت در برابر نشت.

کیسه جامبو بافل یا Q Bags کیو بگ

کیسه جامبو بافل یا Q Bags کیو بگ

کیسه های FIBC دارای گواهی سازمان ملل:

در حالی که کیسه استاندارد جامبوبگ دارای نسبت ایمنی ۵:۱ هستند، کیسه های جامبو دارای گواهی سازمان ملل ما نسبت ایمنی فوق العاده ۶:۱ را ارائه می دهند. به این ترتیب، این کیف ها برای وسایل سنگین طراحی شده اند. ساختار محکم و دوام این کیسه ها آنها را برای نگهداری و حمل مواد فرار یا خطرناک ایده آل می کند.

کیسه جامبو بگ تهویه شده:

این کیسه ها قوی، قابل تنفس و محافظ در برابر رطوبت و کپک هستند، این کیسه ها به طور ویژه برای نگهداری و حمل غلات، دانه ها و مواد غذایی فاسد شدنی مانند پیاز، سیب زمینی و غیره طراحی شده اند.

به بهترین ها اعتماد کنید، جامبوبگ تهران

در شرکت جامبوبگ تهران، ما طیف گسترده ای از کیسه های فله FIBC را مطابق با مشخصات مشتری تولید و طراحی می کنیم و نیازهای ذخیره سازی و حمل و نقل در صنایع را برآورده می کنیم. ما از بالاترین استانداردهای جهانی شیوه های تولید پیروی می کنیم و کنترل کیفیت دقیق را حفظ می کنیم تا اطمینان حاصل شود که هر محصول FIBC از نظر کیفیت برتر است و بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.