درباره شرکت جامبوبگ تهران

از نوار بافی تا تولید کیسه‌های جامبوبگ

رشد سریع کارخانه تولیدی جامبوبگ تهران از سال ۱۳۸۵ ، این شرکت را تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده کیسه‌های پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن بصورت تک لا ، دولا و سه لایه  وبعد از آن تولید کیسه‌های FIBC نموده است.

میزان تولید سالانه :

  • انواع گونی‌های PP : 10000 تن در سال
  • انواع کیسه‌های جامبوبگ : ۲۰۰۰۰۰۰ تخته در سال
  • انواع نخ‌های پلی‌پروپیلن : ۴۰۰۰  تن در سال
  • انواع نوار ( تسمه ، قیطان و … ) : ۲۰۰۰ تن در سال

ازآنجا که کیفیت همواره هدف اول توسعه جامبوبگ تهران بوده و هست در راستای دستیابی به این هدف اقدام به تولید محصولات جانبی خود نمود، و امروز تمامی نیازمندی‌های تکمیلی محصولات متنوع‌اش را خود تولید می‌کند.

جامبوبگ تهران نه تنها همواره به دنبال رضایت کامل مشتریان، خدمات و قیمت مناسب بوده است بلکه نیازمندی‌های خاص مشتریان را نیز درنظر می‌گیرد.

هم اکنون مجهزبه مدرنترین ماشین‌آلات اکسترودر، بافت، چاپ و لمینت، یکی از صادرکنندگان عمده محصولات کیسه‌های PP ، PE وFIBC نخ CF ، پارچه‌های سنگین با کوتینگ/لمینه و…. از کشور پهناور ایران می‌باشد.

اهداف و نقطه نظرات

شرکت تولیدی جامبوبگ تهران با تفکر اعتماد به مشتریان خدمات خود را ضمانت می‌کند و علاقه‌مند به ارتباط بلند مدت با مشتریان خود است.

هدف جامبوبگ تهران

هدف جامبوبگ تهران تولید با کیفیت‌ترین محصولات بسته‌بندی و ارائه خدمات به منظور برآوردن نیازمندی‌های مشتریان و داشتن محیط طبیعی پاک و جامعه‌ای سالم است.

تفکر جامبوبگ تهران

تفکر جامبوبگ تهران براساس، تنوع و حجم تولید بالا، خلاقیت، بدعت، سرمایه‌گذاری روی منابع انسانی، پیشرفته‌ترین تکنولوژی و پایداری روی قدرت، صداقت، اعتماد به همکاری، کیفیت محصول و خدمات به مشتریان در سراسر دنیاست.

فرایند تولید جامبوبگ

فرایند تولید در کارخانه تولیدی جامبوبگ تهران از مواد اولیه رزین‌های پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن تا محصول نهائی کاملاً بهم  وابسته است. سیکل‌های فرایند تولید اتوماتیک و تحت کنترل کامپیوتر است: اکسترودرها، گردبافها، دستگاه‌های کوتینگ و خط تکمیلی هماهنگ با تکنولوژی روز است.

با فراهم سازی فرایند تولید عمودی بهم وابسته، طی اولین مرحله تولید مواد خام پلی‌پروپیلن با ماشین‌آلاتی که دارای بالاترین استاندارد هستند، به نخ‌های تیپ pp تبدیل می‌شود، که این نخ‌ها تحت فرایند بافت تبدیل به پارچه‌هایی با کیفیت بالا می‌شوند، پارچه‌ها با توجه به نیاز مشتری کوت یا لمینه  می‌شوند و سپس تبدیل به محصول نهائی می‌گردند.

به علت تنوع سایز، طرح و امکان انتخاب، پاسخگوئی به تمام نیازمندی‌های مشتری امکان پذیر می‌شود.

با امکان تولید ۳۲۰۰۰ تن در سال و بیش از ۱۰۰ پرسنل، شرکت تولیدی جامبوبگ تهران توانسته است بهترین محصولات وخدمات را به مشتریان ارائه نماید.