در این مقاله می‌خوانیم:

خرید پله دوبل

داشتن ابتکار عمل و خلاقیت همیشه باعث خلق آثاری زیبا شده طوری که نه تنها صاحب آن اثر بلکه دیگر افراد نیز از تماشا، در اختیار داشتن و یا استفاده از آن لذت می‌برند. سنگ‌های ساختمانی به خاطر اینکه از دل طبیعت استخراج شده از زیبایی ذاتی برخوردار هستند و زمانی که در اختیار صنعتگران فعال و خلاق قرار می‌گیرند این زیبایی دوچندان شده و برای مخاطب نمایی خاص ایجاد می‌کنند.

خرید پله دوبل ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

خرید پله دوبل

به روز شدن دستگاه‌های برش و فرآوری سنگ ساختمان به فعالان این صنعت کمک کرده تا بتوانند طرح‌های دلخواهشان را راحت‌تر، سریع‌تر و در تعداد بالا فرآوری و تولید کنند. سنگ پله از جمله قسمت‌هایی در ساختمان است که با ایجاد تغییرات کوچک در آن می‌تواند جلوه و ظاهر بسیار زیباتری برای آن فضا ایجاد کند. تبدیل سنگ پله به پله دوبل نتیجه خلاقیت و ابتکار عمل افرادی است که با ایجاد تغییراتی ساده و جزئی در تولیدات خود، محصولی خاص و متفاوت در بازار ارائه داده‌اند.

طوری که در سال‌های اخیر مشتریان زیادی در سراسر کشور تمایل به خرید پله دوبل و اجرا در ساختمان و سازه‌های مختلف خود را دارند. پله دوبل نه تنها باعث ایجاد ظاهری زیباتر برای نمای پله و راه‌پله‌ها شده بلکه این امکان را برای آرشیتکت‌ها فراهم می‌کند تا با اجرای نورمخفی در قسمت‌های مختلف پله‌ها و ایجاد نورپردازی طرحی زیباتر به کارفرمایان ارائه دهند.

جهت اجرای پله دوبل و نصب در ساختمان و یا سازه مورد نظرتان نیازی به استفاده از یک نوع سنگ خاص نیست و اجرای این روش تقریبا بر روی تمام سنگ‌های ساختمانی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع موجود در بازار و ابعاد طولی دلخواه شما عزیزان امکان‌پذیر می‌باشد.

برای سفارش و یا خرید پله دوبل در سراسر کشور می‌توانید با کارشناسان ما (محسن صوفی ۰۹۱۲۰۶۸۱۶۷۸) در ارتباط باشید، تا پس از طرح سوالات خود در زمینه خرید پله دوبل و استفاده از مشاوره رایگان و کاربردی همکاران ما، بتوانید سنگ پله دلخواهتان را در ابعاد، طرح، رنگ و کیفیت مناسب و مطلوب برای ساختمان خود سفارش دهید.

قیمت سنگ پله در شیراز

سال‌ها قبل از شروع ساخت منازل و ساختمان‌های مختلف به صورت امروزی، یعنی خارج شدن از حالت سنتی ساخت و ساز و تبدیل شدن به صنعت ساختمان و پیشرفت چشمگیر این صنعت، سنگ‌های ساختمانی یکی از مهم‌ترین مصالح در ساختمان‌سازی بوده و همچنان از متریال اصلی مورد مصرف در این صنعت به شمار می‌آیند.

استان فارس و به خصوص شهر شیراز به دلیل دارا بودن سنگ ‌نگاره‌های تاریخی در دل خود که نشان از تمدن ایران داشته، و همچنین به خاطر فعالیت خوب و به روز بودن در زمینه فرآوری سنگ ساختمان از گذشته تا کنون در این صنعت سرآمد بوده و هست.

قیمت سنگ پله در شیراز ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

قیمت سنگ پله در شیراز

با توجه به پیشرفت ساختمان‌سازی و حرکت رو به جلوی این صنعت از گذشته تا کنون خیلی از مصالح ساختمانی به دلایل مختلف از صنعت ساختمان حذف شده‌اند و یا جای خود را به مصالح جایگزین داده‌اند، اما سنگ‌ ساختمان نه تنها جای خود را به مصالح دیگر نداده بلکه توانسته با به روز شدن دستگاه‌ها و پیشرفت روز افزون صنعت سنگ ساختمان جایگاه بهتری در این خانواده برای خود کسب کند.

قیمت سنگ پله در شیراز ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ مرمریت دراگون

سنگ‌های ساختمانی در قسمت‌های مختلف ساختمان بنا به نوع نیاز و کارایی که دارند در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سنگ‌هایی که در قسمت راه‌پله و پله‌ها نصب می‌شوند باید مقاومت بیشتری نسبت به سنگ‌های مورد استفاده در دیواره‌های راهرو داشته باشند، و فقط نباید به دنبال ارزان‌ترین سنگ ساختمانی جهت استفاده در این قسمت‌ها باشیم. سنگ پله در شهرهای مختلف با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند؛

ارزان‌ترین سنگ ساختمانی
ارزان‌ترین سنگ ساختمان

به عنوان مثال قیمت سنگ پله در شیراز با قیمت سنگ پله در اصفهان متفاوت است، معمولا ضخامت سنگ پله و عرض سنگ پله در بسیاری از شهرها به صورت استاندارد برش داده می‌شوند، ولی نوع سنگ همچنین رنگ و کیفیت سنگ با توجه به سلیقه و سفارش مشتری لحاظ می‌شود.

قیمت سنگ پله در شیراز ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ پله

در هنگام خرید سنگ پله باید به این نکته توجه داشت که به دلیل رفت و آمد زیاد امکان سایش و ضربه خوردن بر روی سنگ پله وجود دارد، پس بهتر است سنگی با کیفیت مناسب انتخاب کنیم، البته در آپارتمان‌ها و ساختمان‌هایی که تعداد طبقات زیادی دارند این مسئله صدق نمی‌کند. وجود پله‌های زیاد خسته کننده بوده و ساکنین معمولا برای رفت و آمد یا حمل بار از آسانسور استفاده می‌کنند، در چنین مکان‌هایی نیاز به نصب و استفاده از سنگ‌های با کیفیت بالا نیست.

قیمت سنگ پله در شیراز ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ گرانیت، سنگ پله گرانیت

طرح و رنگ سنگ‌ پله همانند سنگ‌های نصب شده در دیگر قسمت‌های ساختمان تاثیر بسیار زیادی در جذابیت و روشن و یا تاریک بودن فضای راه‌پله‌ها دارد، پس بهتر است از سنگی برای نصب بر روی پله‌ها استفاده کنیم که با دیواره‌های راه‌پله همخوانی داشته باشد. ساب و کیفیت برش سنگ از دیگر عواملی هستند که در قیمت سنگ پله تاثیر بسیاری دارند، پس بهتر است در هنگام خرید به این نکات نیز توجه داشته باشیم.

قیمت سنگ پله در شیراز ارزان‌ترین سنگ ساختمانی

سنگ پله، سنگ پله ارزان

با توجه به نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم برای اطلاع از قیمت سنگ پله در شیراز و دیگر شهرها پیشنهاد می‌کنیم اطلاعاتی نظیر تعداد طبقات ساختمان، ابعاد راه‌پله‌ها، نوع سنگ انتخاب شده برای دیواره‌های راهرو، کیفیت سنگ موردنظر و کاربری ساختمان در اختیار کارشناسان فروش ما گذاشته و پس از مشاوره و استفاده از راهنمایی‌های آن‌ها، سنگی مناسب انتخاب کنید.

تماس با مشاوره فروش سنگ زیماراد