چگونه می‌توان از قیمت جامبوبگ ۸ بند برای صادرات بار یک تنی تا ۲ تن مطلع شد؟ نحوه سفارش‌گذاری و خرید جامبوبگ صادراتی به چه صورت است؟ تفاوت جامبو بگ ۸ بند صادراتی با جامبوبگ ۸ بند معمولی در چیست؟ فرآیند تولید و مقاوم‌سازی جامبوبگ ۸ بند صادراتی به چه صورت می‌باشد؟ قیمت انواع جامبوبگ صادراتی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

 

قیمت جامبوبگ ۸ بند

حدود قیمت جامبو بگ ۸ بند محصولات صادراتی بسته به میزان و نوع مواد مصرفی در تولید کیسه از ۱۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد .جهت دریافت پاسخ سوالات بالا و همچنین اطلاع از قیمت دقیق انواع جامبوبگ و بیگ بگ در بازار می‌توانید با کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در مجموعه هیناپک در تماس باشید. مقالات دیگر: جامبوبگ چیست ؟

قیمت جامبوبگ 8 بند

جامبوبگ ۸ بند صادراتی هینا پک

پارچه استفاده شده در این نوع کیسه جامبوبگ صادراتی از مواد اولیه درجه یک و با تراکم ۱۸۰ گرم بر متر مربع می‌باشد که اصطلاحا با عنوان پارچه ۱۸۰ شناخته می‌شود.

به طور معمول فرآیند دوخت و تولید انواع جامبوبگ‌ شبیه به هم بوده ولی در رابطه با محصولات صادراتی به طور سفارشی این مراحل طی می‌شود. در ادامه توضیحاتی در رابطه با جامبوبگ ۸ بند صادراتی هیناپک ارائه شده است. مقالات دیگر: جامبوبگ تهران

لازم به ذکر است قیمت جامبوبگ ۸ بند صادراتی به عوامل مختلفی همچون کیفیت و نوع مواد اولیه، وزن و یا گرماژ پارچه، طول و نوع تسمه‌ها، نوع درب و کف کیسه، نوع دوخت و نظارت بر روند صحیح تولید کیسه جامبوبگ بستگی دارد.

تماس با هینا پک

ابعاد کیسه جامبوبگ ۸ بند برای محصولات صادراتی

ابعاد این نوع کیسه جامبوبگ ۱۳۵*۹۵*۹۵ در نظر گرفته شده، یعنی عرضcm  ۹۵ و ارتفاعcm  ۱۳۵، ابعاد کیسه طوری طراحی شده تا زمانی که کیسه‌ها در کانتینر بارگیری می‌شوند، فضای پرتی ایجاد نشود.

برای مثال همین کیسه جامبوبگی که در ویدئو مشاهده می‌کنید به سفارش و درخواست مشتری عزیزمان با ابعادی طراحی شده تا زمان جای‌گذاری کیسه‌ها در کانتینر، بتوان ۲ عدد کیسه را روی هم قرار داده و از تمام فضای کانتینر مسقف به طور کامل استفاده شود. مقالات دیگر: بیگ بگ چیست ؟

ما در مقاله (حمل جامبوبگ با کانتینر و تریلی کفی + ابعاد استاندارد کانتینر و تریلی) توضیحاتی در رابطه با مشخصات و ابعاد انواع کانتینر و تریلی ذکر کرده‌ایم که بی شک مطالعه آن برای شما عزیزان خالی از لطف نیست. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان در رابطه با ابعاد انواع جامبوبگ، ظرفیت باری و تعداد جامبوبگ قابل حمل در انواع کانتینر و تریلی می‌توانید با مشاوران ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

قیمت جامبوبگ 8 بند

درب و کف کیسه جامبوبگ ۸ بند برای محصولات صادراتی

درب کیسه‌های جامبوبگ با توجه به نوع محصول و بنا به سفارش مشتری می‌تواند درب قیف، درب صندوقی، درب لیفه‌ای، درب دو زمانه و بدون درب باشد. کیسه جامبوبگ ۸ بند صادراتی در این سفارش برای حمل محصولات فله در نظر گرفته شده و جهت سهولت کار در زمان پر کردن با دستگاه پُرکن جامبوبگ به صورت درب قیف و از خود پارچه بدنه کیسه تولید شده است. مقالات دیگر: کیسه جامبوبگ دو سر قیف

کف کیسه‌های جامبوبگ نیز بنا به سفارش مشتری می‌تواند کف ساده، کف قیف، کف خورشیدی و… باشد، که ما در اینجا کف کیسه را ساده در نظر گرفته‌ایم.

قلاب‌های (تسمه) کیسه جامبوبگ ۸ بند برای محصولات صادراتی

برای این نوع کیسه جامبوبگ از قلاب‌های (دستک، تسمه) عرضcm  ۶ ، ۶۰ گرم بر متر طول استفاده کرده‌ایم. دو عدد تسمه از چهار طرف کیسه به سمت پایین کیسه وجود دارد که در کف کیسه دوخته شده‌ و باعث می‌شود تا مقاومت بالاتری نسبت به کیسه‌های ۴ بند داشته باشد.

علاوه بر قلاب‌های تعبیه شده در قسمت بالایی کیسه، یک تسمه در قسمت وسط کیسه استفاده شده که همانند کمربندی کار مقاوم‌سازی کیسه را در برابر شکم دادن و فشارهای احتمالی انجام می‌دهد.

کیسه‌ جامبوبگ‌هایی که جهت حمل محصولات صادراتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در بنادر و گمرکات به وسیله‌ی جرثقیل جابه‌جا می‌شوند، به همین منظور بایستی طول تسمه‌های این نوع کیسه‌ها بلندتر از حالت معمول برش خورده و دوخته شوند، تا نیازی به استفاده از لیفتراک جهت انتقال کیسه‌ها برای جابه‌جایی با جرثقیل نباشد و قلاب‌ جرثقیل به راحتی درون دستک‌ها قرار بگیرد. مقالات دیگر: حمل جامبوبگ با کانتینر و تریلی کفی

ما برای کیسه جامبوبگ ۸ بند صادراتی طول قلاب‌ها را بلندتر در نظر گرفته و جهت سهولت بیشتر در هنگام جابه‌جایی کیسه‌ها با جرثقیل، از دو تسمه مجزا استفاده کرده و هر چهار قلاب را به یک قلاب بزرگ و مقاوم تبدیل کرده‌ایم. این کار باعث شده تا  به وسیله ۲ عدد دستک بزرگ کیسه جامبوبگ به راحتی و به سرعت قابل جابه‌جایی و انتقال باشد.

علاوه بر مواردی که ذکر شد در قسمت بالای کیسه یک تسمه دور تا دور لبه‌ی کیسه دوخته شده که باعث مقاومت بیشتر آن می‌شود. این تسمه باعث می‌شود تا در هنگام جابه‌جایی کیسه فشار خیلی کمتری به قلاب‌ها وارد شده و باعث استحکام بیشتر آن‌ها بر روی کیسه شود.

میزان و نوع تسمه به کار برده شده در دوخت، تاثیر بسیاری بر روی قیمت جامبوبگ ۸ بند دارد.

ظرفیت کیسه جامبوبگ ۸ بند برای محصولات صادراتی

ظرفیت کیسه‌های ۸ بند مخصوص صادرات ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم می‌باشد. جنس پارچه، تسمه‌ها و نوع دوخت سفارشی کیسه‌های ۸ بند صادراتی این امکان را به شما می‌دهد تا تناژ بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم را نیز درون این کیسه‌ها بارگیری نمایید. کیسه ۸ بند معمولی برند هیناپک نیز امکان بارگیری محصولات مختلف با این وزن را دارا می‌باشد، ولی ما به منظور اطمینان خاطر هرچه بیشتر مشتری عزیزمان این کیسه را به صورت سفارشی طراحی و تولید کرده‌ایم.

مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت با مدیریت جناب آقای فرزاد افتاده مهربانی توانایی تولید انواع کیسه‌های جامبوبگ‌ جهت حمل محصولات صادراتی را دارا می‌باشد. شما عزیزان جهت سفارش انواع کیسه جامبوبگ و بیگ‌بگ برای حمل محصولات صادراتی خود به دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

پرسش و پاسخ کوتاه

ظرفیت بار جامبوبگ ۹۵*۹۵*۱۳۵ هیناپک چقدر است؟

بیش از ۱۳۰۰ کیلوگرم

جامبوبگ ۸ بند هیناپک با چه نوع پارچه‌ای دوخته شده؟

پارچه(موادPP) 180 گرم بر متر مربع

تفاوت جامبوبگ ۸ بند و ۴ بند در چیست؟

جامبوبگ ۸ بند به منظور تحمل وزن بیشتر مقاوم‌تر از جامبوبگ ۴ بند دوخته می‌شود.

حدود قیمت جامبوبگ ۸ بند محصولات صادراتی چقدر است؟

بسته به میزان و نوع مواد مصرفی در تولید کیسه از ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان.

 

دیگران این موارد را جستجو کرده‌اند:

جامبوبگ ۸ بند صادراتی

جامبوبگ ۱ تُنی هیناپک

جامبو بگ هیناپک ۸ بند

کیسه جامبوبگ ۸ بند مخصوص صادرات

جامبوبگ محصولات صادراتی

قیمت جامبوبگ ۸ بند برای صادرات بار یک تنی تا ۲ تن

بیگ بگ صادراتی ۸ بند

جامبو بگ مخصوص صادرات

قیمت جامبوبگ ۸ بند

جامبوبگ ۲ تن

جامبوبگ ۴ بند

سفارش جامبوبگ صادراتی

کیسه جامبوبگ ۸ بند صادراتی

سایت شرکت پایدار کیسه بافت

قیمت جامبوبگ صادراتی در بازار

کیسه جامبوبگ ۸ بند مخصوص تناژ بالا

جامبوبگ صادراتی درب قیف

فرزاد افتاده مهربانی

کیسه جامبوبگ ۸ بند قیر

خرید انواع جامبوبگ

بزرگترین جامبوبگ

بیگ بگ حجیم

کیسه جامبوبگ ۸ بند دو تسمه

کیسه جامبوبگ ۸ بند کمربنددار

https://paydar-baft.com

 

https://paydarkisebaft.com